AgentCarter
Trådstartare
Min gamla avatar känns inte som något/någon jag längre är, men kära buke-maffian får jag byta avatar för er?
Har ni några önskemål och regler kring bytet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, nu har jag med börjat fundera. Jag upplever ingen maffia i dagslägetJag är snarare intresserad av Buke-maffian.
Vilka ingår där?
HazelJag är snarare intresserad av Buke-maffian.
Vilka ingår där?
Alla bukefalister som någonsin visat sig ha en åsikt om någotJag är snarare intresserad av Buke-maffian.
Vilka ingår där?
Men till vad?Byt om du inte är bekväm med din gamla bild. Har själv gjort det då min första kändes förlegad på nått vis.
Häst, hund, senior....nä..häst hänger jag iofs inte längre påMen till vad?
Du tillhör väl buke-hundmaffian?
Har själv gjort det då min första kändes förlegad på nått vis.
Mohahaha.Ja, och jag blev SÅ förvirrad i början!
JAG?!?!?!?! Rodnad färgar mina kinder! Är jag SÅ cool?
Svaret är för övrigt nej. Men det är bättre än om du byter namn. Det är regelvidrigt.
Heh.. Ja jag kan ju tydligen skryta om att jag är regelvidrig i alla fall men, det var rätt trevligt med en nystart. De som trodde att jag var ny var så försiktiga och fina i börjanOch @Amha håller tyst om det var så att jag inte framstod som en mafioso. Gjorde jag det kan du skryta med att ha mött gudfadern typ.
Men det är taskigt! Jag kommer aldrig på vad folk hette tidigare.Heh.. Ja jag kan ju tydligen skryta om att jag är regelvidrig i alla fall men, det var rätt trevligt med en nystart. De som trodde att jag var ny var så försiktiga och fina i början
Jag har bytt.Min gamla avatar känns inte som något/någon jag längre är, men kära buke-maffian får jag byta avatar för er?
Nå, skala ett tio, hur läskig verkade jag?
Yes! Det är den!Jag har bytt.
Jag är jättenöjd.
Den är klockren.
Irl? Inte särskilt du hade ju en mycket god såndär krans (kallade du den så? ) med kardemumma till och med
Jag är f.ö jätteglad att folk inte kommer på vad jag hette tidigare