Jag bor hemma hos min mammas katt!!

Seabaz

Trådstartare
Jag bor hemma hos min mamma nu medan jag väntar på att få tillbaka min lägenhet (om 2v). Jag bor i gästhuset på tomten.

Ikväll är mamma borta och jag har haft en skön tv-kväll, ena katten är inne och nu när jag satte mig vid datorn och bara skulle kolla lite innan jag går och lägger mig så har kissen hoppat upp i fothöljen och lagt sig och somnat...

Den katten vill oftast inte vara inne hela nätterna så mamma brukar slänga ut den. Men jag har inte hjärta att göra det. Så nu funderar jag på om jag ska sova här inne i huset på soffan i natt istället för ute i min sköna säng i gästhuset, bara för kattens skull? Så den kan väcka mig när den vill ut?!

Eller slänga ut kissen, gå ut till mitt hus och sova.

Eller släpa med katten ut till mitt hus? Men där kommer den inte vilja vara.. Det är ingen kelig katt heller....


Suck... Dessa djur!! Snacka om att katter äger oss människor! :cool:
 
Sv: Jag bor hemma hos min mammas katt!!

Släng ut katten du ;) Jag är snäll ibland och släpper ut eller in mina katter under natten men orkar jag inte gå nerför trappan så får katterna stanna där de är. (Just nu är båda två ute.)
 
Sv: Jag bor hemma hos min mammas katt!!

Ah! Det påminner om vår grannes katt, Daisy, som helt enkelt har tagit över vår terass. Ligger och spanar under möblerna och ser fruktansvärt förnärmad ut varje gång vi anstår oss att inkräkta på hans (jo, han heter Daisy) område. Det är nästan, men bara nästan, så att jag går lite omvägar för att inte störa honom i onödan :o
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 699
Senast: Anonymisten
·
Hemmet Jag har bott högt upp hela mitt vuxna liv. Portkod, högt upp, säkerhetsdörr. Jag har därmed alltid känt mig väldigt trygg hemma. I...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 545
Senast: BernT
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 063
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Vi kommer förmodligen att åka iväg strax efter nyår och blir borta 2-3 veckor. Problemet är våra katter. De är 2 "hittekatter" och...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp