Jag blir så ledsen :(

Sv: Jag blir så ledsen :(

vilken jävla pärs..... :crazy:

tro fan att han hade fullt med slem i halsen så det inte blev nån operation idag. :( så nu blir det medicinering i 2 veckor och op om 3 veckor som bäst om han e bra i halsen..

orkar fan inte längre. :cry: snacka om att få sig en käftsmäll varje gång man gör nåt. ett steg fram och 3 tillbaka känns det verkligen..

nä nu är de väl bara att bryta ihop och komma igen.
de värsta av allt är att de inte går att släppa han på bete heller då han ska ha medicin i maten 2 ggr per dag. de sög verkligen! hade vart roligt om han fick iafl 3v semester i år. men nu blir de väl ingenting. :(

åh vad jag känner mig nere nu. usch...

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 153
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 190
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här året borde ha varit ett av de eller rentav det allra bästa året i mitt liv. Med en pigg och glad unghund, med åldern inne för...
2
Svar
21
· Visningar
4 225
Senast: Takire
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka