Jag Blir Galen !!!

Snuffsan

Trådstartare
Jag har på något sätt lyckats överleva julhelgen med gran osv trots 9 katter i huset. :crazy: Jag säger bara en sak: Aldrig mera kattungar!!! Nu är de 10 resp 12 veckor och jag är fullständigt galen på dem. De kraschar ett glas i köket, när jag sopar upp det hoppar de i fönstarkarmen och välter en kruka, när jag sopar upp det är de i badrummet och välter tvättkorgen, när jag plockar upp där välter de ut hundmaten i köket, när jag plockar upp där och tröstar hundar klättrar de i granen, ner därifrån och vidare till ljusstakarna i fönstret (som slutat fungera för länge sen)....... :mad: Kattmammorna ligger mest och gäspar mellan tankningarna.

Kul att de är glada och livliga. Eller nåt sånt...:crazy:

Men de är underbara när de kryper upp i knäet och spinner allihop. :love:

Tack gode gud att det snart är dags att lämna iväg dem!!:banana:

Sv: Jag Blir Galen !!!

Det kan man säga..... Lägg till två hundar och ett litet hus så förstår du....

Jag är glad att jag inte är du ;) :angel: Även om det nästan inte finns nåt sötare än kattungar.

Du vill inte ha 5-6 st? Omgående?

*skiter i om de är tingade, blir hellre av med dem på stuts*

Om du tar 4 så kan jag skruva upp garderobslås till dig. Fjuttiga magneter räcker inte till det här gänget.:devil:

Lugnast så. Hummm, det kanske jag kan testa.....
-KommsiKommsi små odjuren...:angel: :devil:

Snuffsan skrev:
Du vill inte ha 5-6 st? Omgående?

*skiter i om de är tingade, blir hellre av med dem på stuts*

Tack för erbjudandet, men nej tack, dom två jag har, (visserligen inga kattungar längre) är tillräckligt jobbiga :crazy:

/J som förgäves försöker få dom att fatta att man inte ska sitta på råttburen och försöker fånga den stackars råttan :mad:

Senast ändrad:

Det var ingen höjdare ibland att ha 6 kattungar i en 2:a heller. Ändå hade vi inte hunnit inreda så mycket, men gardinerna rök. :crazy:

Ja, jag har ny kamera och har inte lagt in den nya programvaram i datorn. Det kommer snart nya bilder, jag lovar.

Skitbra! Jag lämnar mina hos dig när de är 6-7 veckor, och hämtar när de är 14. Dina kommer ha hunnit flytta då :D

Är du sann??? :eek:

Jag kan tala om att gardinklättringen började vid ca 4 veckors ålder. Fram tills dess är de gudomliga. Sen börjar helvetet.:crazy:

Snuffsan skrev:
Är du sann??? :eek:

Jag kan tala om att gardinklättringen började vid ca 4 veckors ålder. Fram tills dess är de gudomliga. Sen börjar helvetet.:crazy:

Och helvetet fortsätter i de nya hemmen kan jag informera om :devil:

Men de är ju så gudomligt bedårande att man smälter :love: :love: :love:

Haha. Jag har en ras som är känd som hyperaktiv, och deras mamma är en riktig terrorist. Funderar på om man kan inreda källarförrådet :devil:
Kattuppfödning i liten lägenhet är egentligen inte en sådär himla bra idé, men vad gör man inte... (Dessutom ett superbra sätt att övertyga katternas husse om att nästa bostad ska ha ett "kattrum" med tillhörande rastgård där ligisterna kan härja när man inte är hemma)

Klart att man skall sitta där, maten är ju serverad framför en... Matte får vell skylla sig själv att hon har maten serverad framför ögona så där...

Var en gång et var nåt som small på ytterdörren... Jag gick ut och kikade... Ja då satt Kurre ekorre på hustaket och på trappen satt grannkatten och väntade... Det som small var kurres svans som small mot stuprännna/taket... Katten han fick vänta och vänta, men under tiden så slickade han sig om munnen...

Liknande trådar

Övr. Katt Någonstans har jag fått för mig att det här med katter är ganska smidiga djur att hålla sig med. Mormors katter låg mest i fönstren och...
2
Svar
28
· Visningar
2 229
Senast: Åska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar