Mirre
Trådstartare
Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax innan jag gick vid 7 i morse, så jag startade tv:n åt henne då (i tron om att hon skulle sitta EN STUND) och fick som alltid väcka sambon. Kom hem vid 16, då satt dottern fortfarande kvar vid tv:n! Direkt kom hon och sade att hon bara fått sitta vid tvn för att "pappa bara suttit och spelat dator och tittat på tv hela dagen" De två stora (12 och 15!) hade skitit i att borsta tänderna i morse, när inte jag var hemma och sade åt dem! Det ska fasen inte behövas! De VET vad de ska göra! Sambon hade inte gjort någon lunch heller. Han hade gjort en ungspannkaka tills jag kom hem otroligt nog, men det var det enda sedan FRUKOST som barnen fick att äta! Jag blev förbannad såklart och fick bara höra att jag bara kom hem och gnällde och klagade. Vad är det för jäkla fel på min familj?! Jag kan inte ens gå och jobba utan att komma hem till kaos! Måste jag lev i ett jäkla fängelse resten av mitt liv?! Om jag lämnar nöten måste ju dottern vara där utan mig och då lär väl ingenting bli gjort öhvt. Vad krävs för att få nöten att fatta?!