Jag behöver lite inspiration (maskerad)

MCP

Trådstartare
Har blivit inbjuden till maskerad (inget tema), problemet är bara att jag har noll och intet idéer och inspiration till vad jag ska klä ut mig till. Så nu tänkte jag vara lat och ta buke till hjälp :D

Så, vad kan man klä ut sig till med hjälp av vanliga kläder? Förstår att frågan är i stil med "hur lång är ett snöre?", för vad är ens vanliga kläder, och hur ska ni kunna veta vad jag har i mina garderober... men tänkte som så att inget som kräver någon specifik maskeradkostym av något slag i allafall.

Accessoarer och smink kan jag tänka mig skaffa.

Så snälla, ös på med förslag och idéer, så kan jag lata mig och läsa, och förhoppningsvis få inspiration :idea:

Har blivit inbjuden till maskerad (inget tema), problemet är bara att jag har noll och intet idéer och inspiration till vad jag ska klä ut mig till. Så nu tänkte jag vara lat och ta buke till hjälp :D

Så, vad kan man klä ut sig till med hjälp av vanliga kläder? Förstår att frågan är i stil med "hur lång är ett snöre?", för vad är ens vanliga kläder, och hur ska ni kunna veta vad jag har i mina garderober... men tänkte som så att inget som kräver någon specifik maskeradkostym av något slag i allafall.

Accessoarer och smink kan jag tänka mig skaffa.

Så snälla, ös på med förslag och idéer, så kan jag lata mig och läsa, och förhoppningsvis få inspiration :idea:

Spöke.
Det enda som behövs är lakansväv, och möjligen lite sytråd och en sax.

Lara Croft
Lara_Croft_%282013%29.png

Tackar så mycket för all förslag och idéer. Vindruvsklasen var ju verkligen rolig, och lätt att göra... vore jag bara inte så "skotträdd" så skulle det kanske vara något :o:D

Cruella de Vil ?
Svart klänning, en liten bit med vit fuskpäls med svarta prickar att lägga över axlarna, ett cigarettmunstycke och svart o vit färg att färga halva håret o andra halvan svart..

• Gilla
Reactions: MCP

Liknande trådar

Ridning Hej alla ryttare som gett sig in i övandet mot ridkonsten. Ja... Vilka är ni? Vilken grupp människor är det? Hur ser kulturen ut...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 827
Senast: Folshult
·
Ridning tar allt från början så kortfattat jag kan... fick en egen häst i juni för 3 år sedan(2007) då var han både ohanterad och oinriden, så...
2
Svar
33
· Visningar
3 809
Senast: laeikinois
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar