Ridkonst möter textil

Sv: Ridkonst möter textil

Ja, precis! Det har Swelogent en variant på. Fast jag har tyvärr förra årets katalog så det är kanske borttaget. Undras hur det är att sy i?

Jag tror dom har kvar det, har precis nu packat ner katalogen, men jag är ganska säker på att det finns kvar. Jag tror det kan vara ganska enkelt att sy i. Jag har inte provat, men det känns tycker jag när jag tar i softshell. Jag skulle inte tro det är bökigt.

Senast ändrad:

Hur går det med ditt projekt????? Buke classic line (eller vad det var jag kallade det).

Jag köpte ett par nya favvisar i våras - Martha Agnes Chinos.
http://www.martharidewear.com/kollektioner/var-2010/agnes-chinos-002/

Underbara - jag "bor" i dem och de blir bara bättre och bättre. Fast om jag skulle varit product manager där hade jag gjort "motveck" på utanpå-fickorna (på sidorna) så att det (ex vis) vore enklare att pilla fram mobilen när man sitter till häst.

Men nu vill jag ha den där västen till! :)

Jodå. Jag är klar! Fick högsta betyg :D
Jag redovisade en kjol, en liten väst, en jacka med mobilficka och extra lång ärm, samt en överväst till den med mobilficka.

Jag har inte gått vidare med arbetet i sommar, för jag har valt att ha sommarlov! ÄNTLIGEN! Första sommaren jag är ledig på (och fattig på). Men kanske sen att jag fortsätter och tar fram plagg.
:)

By the way! LOOOVE the pants!!! :love: :love:

När jag får lön ska jag nog måsta ha ett par! Tack för länken!

Fast du kan ju sälja mönstren till kläderna! :laugh: Så blir du inte så fattig.

Det är väl ridkläder? Du kan ju bara rita av de du har gjort och så får folk själva ändra storlek.

Precis vad jag gillar! Kläder som man kan rida i. Och inte rid-kläder så att säga. Jättesnyggt!

Men tyvärr kan jag nog inte klämma mig i ens den största storleken... :cry: Men å andra sidan är det nog billigare att sy... :grin:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka