Jag är tillbaka, är jag välkommen?

YaHilweh

Trådstartare
Det var mycket länge sedan som jag var aktiv här. Är man välkommen tillbaka igen? :)
Det har hänt mycket sedan sist, min första fråga.. Vad har hänt med :rofl: smilyn?

Just nu är jag nybliven Göteborgare, jag bor med världens bästa sambo men saknar hästlivet. Men ska prov rida en häst på söndag, för medryttare, inte för köp. Ekonomin finns inte där än.

Men vad har hänt sedan sist?

Mina "viktigaste" bukeminnen jag har är Blåbärets censurerat tråd, nattrådarna, den blå micron och nyårs-träffen i Göteborg! Finns det några nya trådar jag absolut inte får missa?

Eftersom alla är välkomna är väl du självklart välkommen tillbaka. Varför skulel du inte vara det? Då har du missförstått buke. Vi är många som minns dig!

Haha, jag vet inte riktigt. Var mycket strul sista tiden jag var som mest aktiv och många av de jag fick kontakt med har hittat andra ställen att hänga på. :)

Whoot?! Hur kan man vilja hänga någon annanstans än på buke, finns det en värld utanför? :eek::nailbiting::arghh:

Haha. jag har också vart där. Buke var mitt liv, men insåg att utanför Buke fanns ett het annat liv. FaceBook hände och åldern hann ikapp, universitet och jobb är svårt att kombinera med en heltid på Buke :p

Det var mycket länge sedan som jag var aktiv här. Är man välkommen tillbaka igen? :)
Det har hänt mycket sedan sist, min första fråga.. Vad har hänt med :rofl: smilyn?

Just nu är jag nybliven Göteborgare, jag bor med världens bästa sambo men saknar hästlivet. Men ska prov rida en häst på söndag, för medryttare, inte för köp. Ekonomin finns inte där än.

Men vad har hänt sedan sist?

Mina "viktigaste" bukeminnen jag har är Blåbärets censurerat tråd, nattrådarna, den blå micron och nyårs-träffen i Göteborg! Finns det några nya trådar jag absolut inte får missa?

Jag är glad att jag gör såna bestående intryck, hahaha :D

Välkommen tillbaka!

Haha. jag har också vart där. Buke var mitt liv, men insåg att utanför Buke fanns ett het annat liv. FaceBook hände och åldern hann ikapp, universitet och jobb är svårt att kombinera med en heltid på Buke :p

Hmm.. Kanske borde göra ett aktivt försök att hitta det här omtalade livet, men när man bor i skogen och sitter och skriver exjobb om dagarna är det lätt att man om kvällarna är trött och då är ju bukealternativet rätt enkelt...

Hmm.. Kanske borde göra ett aktivt försök att hitta det här omtalade livet, men när man bor i skogen och sitter och skriver exjobb om dagarna är det lätt att man om kvällarna är trött och då är ju bukealternativet rätt enkelt...

Jag har senare tid faktiskt insett att internet över lag är ganska trist. Hänger förvisso en hel del på Flashback, men det har med utbildningen att göra. Det man inte lär sig om droger där, det är inte värt att veta :D (läser till Behandlingspedagog med inriktning ungdoms och missbruksvård)

@YaHilweh Nja jag kan tycka att det är trist i perioder, men ändå sitter man med facebook och buke öppet hela dagarna för att variera med exjobbet... Ah då kan jag tänka mig att du hittar en hel del vettiga grejer att lära där :P

Hej hej! :D

(vi kanske kan ta en fika eller något i Götet nu istället eftersom vi aldrig lyckades i Växjö... :p)

Liknande trådar

Gravid - 1år I veckan fick jag reda på att jag är oplanerat gravid. Jag slåss med mina känslor och håller på att gå sönder. Sambon är på jobbresa så...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
22 078
Senast: Marty
·
Kropp & Själ Lång trådstart. Sammanfattning: jag mår dåligt och vill må bra igen. :( Ja, som rubriken säger. Jag har tappat gnistan. Livsgnistan...
2
Svar
36
· Visningar
8 889
Senast: Saigon
·
Relationer Eller drake och enhörning kanske... Har anonymt nick men tänker inte himla om vem jag är och jag tror många räknar ut det, åtminstone de...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
26 417
Gnägg Sålde min häst som jag haft i 12,5 år i vintras. Han hade stått på ridskolan ett tag där jag tyckte de va inne alldeles för mycket och...
Svar
3
· Visningar
1 578
Senast: Minimys86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama