millan10
Trådstartare
Jag har benämnts som suicid av skolhälsovården som ska försöka hjälpa mig att få en samtalskontakt då de anser att jag behöver mer hjälp än vad de kan ge. Hört av sig till vc är gjort där de lovade en snabb tid, dock har inget mer hänt på över en veckas tid. Skolhälsovården undrade om de behövde vara oroliga för mig, men jag sa att de inte behövde vara det då jag ansåg mig själv som stabil. Jag har inte planerat något om hur själva utförandet ska gå till, men känner att skulle tillfället komma finns risken att jag skulle ta den. De senaste dagarna har dock varit mycket ångestfyllda med dålig sömn. Jag drömmer om att jag har tar livet av mig på olika sett. Hängning, uppskurna handleder, hoppar från en bro etc.
Jag är rädd för mig själv och de tankar jag har. Rädd för att vara ensam och att det ska slå slint så att jag gör något som jag kommer att ångra efteråt. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna så som jag gör nu, men jag mår varken bra fysiskt eller psykiskt och på något sett har jag börjat överväga om detta kan vara ett alternativ för att slippa allt.
Jag är rädd för mig själv och de tankar jag har. Rädd för att vara ensam och att det ska slå slint så att jag gör något som jag kommer att ångra efteråt. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna så som jag gör nu, men jag mår varken bra fysiskt eller psykiskt och på något sett har jag börjat överväga om detta kan vara ett alternativ för att slippa allt.