Jag är såå nervös...

Sv: Jag är såå nervös...

Hej!
Hur går det?
Blev det något köp?

JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! :bump::banana::bump::banana:

Vi fick vänta i ca två veckor till men nu är han ombesiktigad (+ att vi i sista minuten bestämde oss för att röntga ryggen också, den är ok) och han är ua i allt!!!!!!!!!!

Bildtråd kommer när jag har fotat honom, men just nu sitter jag i Sverige på semester i tre veckor och får inte rida på varken gammelgubben eller nya tillskottet :crazy:

Men han är såå bedårande :love: och heter tadaa... SANIBONANI!!!

(den lilla hästen med det fula namnet :D)

Åhh jag sitter i exakt samma situation! På måndag ska min (förhoppningsvis!) nya stjärna också röntgas...Henne har jag haft hemma i 6 veckor, så har hunnit fästa mig en hel del..

Jaha! Semester i Sverige och mor och du har inte hälsat på!?!
Eller är du kanske i din "gamla" stad?

Grattis till köpet!!

är hos far i "gamla stan", gjorde enbart snabbvisit hos mor i några timmar och pussade på bebisen :)

Liknande trådar

Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 543
Senast: sorbifolia
·
Hästhantering Har ett 11-årigt svenskt halvblodsto (90% fullblod), av den lite hispiga typen. Hon har varit i mina ägor i snart 5 år och fram till för...
2
Svar
32
· Visningar
4 905
Senast: Yrja
·
S
Hästmänniskan Hejsan! Jag har läst ganska mycket om ridrädsla, men de flesta verkar bli "botade" efter ett tag, eller så slutar de rida. Själv har...
2
Svar
20
· Visningar
4 053
Senast: lady_vip
·
Western Jag lovade mig själv att inte prata om något av det här innan allt är klappat, klart och färdigt.... Men jag spricker ju snart för...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
8 566
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar