S
surfbrud
Jag skriver under annat nick eftersom många vet vem jag är här. Inte för att det egentligen spelar så stor roll, men det är ju fortfarande lite känsligt eftersom det är så tidigt.
Jag fick "gravid" på CB digital igår på BIM+2. Hurra! Lyckan är total! Det gick på första försöket, helt otroligt. Hoppas verkligen att den lilla knodden vill stanna i min mage. Jag har fått tid för inskrivning den 19 maj (det är ju en evighet tills dess!).
Jag har lite "mensvärk" från och till, är lite illamående när jag blir hungrig men annars mår jag prima. Behöver kanske kissa lite oftare, men det är inget som är besvärligt.
Så, vad ska jag tänka på nu? Hur är det med tunga lyft och sådär?
Tänk, om allt går som det ska så blir jag mamma i januari!
Jag fick "gravid" på CB digital igår på BIM+2. Hurra! Lyckan är total! Det gick på första försöket, helt otroligt. Hoppas verkligen att den lilla knodden vill stanna i min mage. Jag har fått tid för inskrivning den 19 maj (det är ju en evighet tills dess!).
Jag har lite "mensvärk" från och till, är lite illamående när jag blir hungrig men annars mår jag prima. Behöver kanske kissa lite oftare, men det är inget som är besvärligt.
Så, vad ska jag tänka på nu? Hur är det med tunga lyft och sådär?
Tänk, om allt går som det ska så blir jag mamma i januari!