Jack russel

Lilla

Trådstartare
Hej!Jag vill köpa en jack russel perfekt till semestern då jag har all tid till hunden.
Vet ni ngr bra annonssidor?

Sv: Jack russel

Sj tycker ja inte man ska köpa hund från annons sidor, utan kontakta en bra, seriös hund uppfödare av den rasen....

Mycket som kan gå fel när man köper från annonser, och köper man från en seriös kennel, ja då kan man vara ganska så säker på att den e renrasig!! ;)

Skoj med valp :)

Bäst är att gå genom den aktuella rasklubbens valpförmedling/valpannonssida. Jag har PM:at dig...

Sant, bara det att jag inte har kontakter i hundvärlden så jag har ingen aning om hur jag söker.

*Tilda* skrev:
Sj tycker ja inte man ska köpa hund från annons sidor, utan kontakta en bra, seriös hund uppfödare av den rasen....

Upplysningsvis, så annonserar många seriösa kennlar på dessa annonssidor :cool:

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
983
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 297
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 364
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 692
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar