I
idioteriseverywhere
Sv: Jäävla galning till "stallvärd"!
Stämmer, var bara tvungen att fråga!
Stämmer, var bara tvungen att fråga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, men du måste förstå mej. Saken är den att vi hade bara ca 600 kg hö , när personen blev helt tokig. Personen hade lugnt kunnat sagt till at : Nej, detta är för mkt, ni går helt enkelt hitta en annan lösning/ ha det utomhus sålänge. NEJ personen blev MKT våldsam svor och var mkt agressiv och i sin ilska förstörde vårat hö.
Alltså hade vi MKT mindre hö än vi brukar, dessutom hade vi ett helt "bås" som är vårat vanliga ställe vi brukar förvara höet på, som var helt TOMT! Det hade garanterat fått plats med MINST3 balar till. En bal hade jag tänkt ställa under tak, den sista-ja det var ju ett problem det erkänner jag. MEN som jag tidigare sagt är det fel att säga att det inte skulle fått plats, vi hade ju inte ens ett ton vi HAR inte ens ett ton däruppe nu! Och även om människan anser att han kan bestämma/göra vad fasen han vill så FÅR han inte förstöra samt flytta vårat hö flera hundra meter utan vårt godkännande. Dessutom ligger dom på en annans mark just nu.
Äh, har fått nog ta bort den jävla tråden tack! Lovisaleonora är du verkligen moderator? Fin inställning du har, kan vemsomhelst bli moderator på denna sida? Bara nyfiken inget illa menat, till skillnad från vissa här som verkar älska sånt? Vi kommer ingenvart tråden har ju spårat ur genom att hoppa på MEJ och det var väl FAAN inte det som var meningen?? Fråga: Är ALLA här bönder? bönder har en negativ inställning till hästfolk..