Jääkäris valpar.

PIRU

Trådstartare
9531148307.jpg

Alldeles nyfödd grabb.

DSC00176.jpg

3v gammal grabb

Dom vart totalt 10st i kullen. Många väldigt mörka. Kul att följa dom nära , kan bara säga det ser lovande ut. Dom är idag 4v gammla och riktigt framåt. Alla är jämnstora och fina.

Sv: Jääkäris valpar.

Mer bilder Piru :love:

Är han första gångs pappa?

Ja det är första kullen men fler kullar väntas och fler tikar ska paras så det är riktigt skoj.

Mamman är Racystar Tuzla en riktigt härlig tempramentsfull tik som jag tycker har många fina egenskaper så det ska bli spännande att följa dom några kommer nog stanna i Kristinehamn så jag kommer ha glädjen att kunna följa iaf 3st på väldigt nära håll.

Tack o bock.

Ja dom är fina ska dit i morgon och vara lekfarbror med dom efter vi tränat tänkte ja ;)

Måste ju börja härja upp dom nu så dom är som sin far i tidig ålder.

Har du köpare till alla.....? :angel::laugh:

Nej långt ifrån alla är tingade i kullen uppföddaren ska behålla en hane som TJH sen en tik till kenneln, sen ska en godvän ha en hane till TJH

Så det finns massa kvar Lena lovar att fixa en rejäl åt dig ;)

Några vart helsvarta riktigt tjusiga

Grattis :)

Ta en till mig också! Jag vill ha en i samma färg som hunden på min avatar :angel::D

Vi vill fö se flera bilder snart! :laugh:

NEJ sluta!!! Jag vill ju faktiskt ha en! En som kan stå stadigt emot min buffliga Beauceron ;) Men min karl får absolut spader - jag får inte ens ta hem en gratis kanin åt dottern just nu.....
Jag ska ha ett samtal med honom....!

NEJ sluta!!! Jag vill ju faktiskt ha en! En som kan stå stadigt emot min buffliga Beauceron ;) Men min karl får absolut spader - jag får inte ens ta hem en gratis kanin åt dottern just nu.....
Jag ska ha ett samtal med honom....!

Ja som sagt va jag fixar en stadig kille åt dig bara säg till :-)

Söta såklart!

Nästa jycke blir förhoppningsvis en schäfer för mig men jag kommer nog välja lite mildare linjer. Har inget behov av all den kräm det är i din svarta! :p

Han är ju av familjelivs linjer inte så mycket kräm där inte ;)

Dom är skit söta var o var lekfarbror med dom igår , Massa kort togs också på dom.

Två har öronen ställts sig på endast 4v :o:D

Några har päls som sin far hade när han var liten.

Har fått fäste på en svart hane som visar vara nåt extra tycker jag ska bli intressant om det stämmer senare..

Ytliggare en kull vart det i natt efter Jääkäri

3 hanar och 3 tikar även dom väldigt mörka och fina.

Ska bli mycket intressant att följa den kombinationen 3valpar är tingade av norska försvarsmakten.

Ska du behålla nåt nu efter att Sisu försvann?

Nej har redan bokat valp.

Sen målar jag in mig i ett hörn då jag inte har nån tik som jag kan para med min egna hane när tiden är rätt.

Så det blir andra linjer som stämmer in bättre på mig.

Jag vill också ha! Fast jag har samma problem som Lena med en kille som inte är lika övertygad som jag om att vi skulle behöva en hund till här hemma ;-)

Vaddå "Sisu försvann"?!? Har det hänt henne något?? :confused: Eller menar du att hon försvann från avelsplanerna?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 140
Senast: Mabuse
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Som några nog vet så dog våran hund B i höstas 💔 Och hon var min bästavän och den som jag tyckte MEST om och var som mest nära i hela...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 247
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
6 620
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
2 073
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka