Ja, nu är han här!

P

Pem

Jag är inte så aktiv längre så jag glömde visst uppdatera er om att jag fått barn nu. Tack acke för påminnelsen :angel:! Världens sötaste Adam kom till världen den 21 augusti, så han är ganska stor nu. Allt har gått jättebra, förlossning, amning, sömn och allt annat är över förväntan! Vi har kanske fått den lugnaste och mest lätthanterade bebisen någonsin, men framförallt den sötaste :love:.

Har kommer två bilden, en från BB och en som är mer uppdaterad:
 
Sv: Ja, nu är han här!

Nämen guuuuu sån liten goding!
Grattis grattis,
ta hand om sötsaken nu, så man inte kommer och tar honom..
 
Sv: Ja, nu är han här!

Vilket mysigt smajl! Och vad hår han har, jag önskar våran lille kunde fått lite av det!
 
Sv: Ja, nu är han här!

Jag som inte tycker att andras bebisar är gulliga när de är så nya..

tycker att Adam är ... helt ljuvlig !!!
 
Sv: Ja, nu är han här!

Ja med allt hår han hade så var han som en liten söt apa när han föddes!
 
Sv: Ja, nu är han här!

So, helt objektiv förälder så håller jag med ;)... helt ljuvlig!
 
Sv: Ja, nu är han här!

Men åh vilken sötis :love:

Stort Grattis :bump:

Förövrigt håller jag med Cirkus att nyfödda barn oftast inte är söta, men Adam var ju ljuvlig redan på BB.
 
Sv: Ja, nu är han här!

Jag ska faktiskt rätta mig själv, bilden är redan får förlossningssalen, vi hade inte ens kommit till BB.

Jag märkte just jag inte gett er så mycket info. Standard är väl att man berättar längd och vikt. Dam var 52 cm och vägde 3840 g. Ganska lagom, jag var hela tiden rädd att han skulle bli lika stor som sin far som vägdfe 4700 g :eek:.
 
Sv: Ja, nu är han här!

Tack allihop för era snälla svar. Jag ska berätta för Adam att alla tycker han är söt :).
 
Sv: Ja, nu är han här!

Åååå skrutten!! :love:
Vilken supersöt liten bebbe, vilken blick o vilket hår! Jättetack för titten, o vad skönt att höra att allt har gått bra, blev lite orolig när vi inte fick ngn uppdatering :-)

Kram
Acke-Jenny
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 218
Gravid - 1år Det finns en del saker runt att vara gravid och ha en nyfödd som det inte talas så mycket om (förlossningsskador, avslag etc) och nu har...
2
Svar
27
· Visningar
3 868
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag skulle behöva lite hjälp... Eller, få prata med någon som har liknande erfarenheter... Jag väntar mitt första barn om ca en vecka...
2
Svar
32
· Visningar
4 008
Senast: Skylift
·
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
17 891
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp