Som sagt, forts...
6. Myrten
Funderingar kring John, mycket mer rimliga än Habinas i mitt tycke... Fortsätter dock oförtrutet att kalla mig Momsan! Bara det förtjänar en röst...
Anser som jag att Snurrfians citatlista inte visade det hon sa (205). Reagerar på att Snurrfian har OT-skojmisstankar mot två spelare blandat med mer seriösa (hennes tolkning) mot två andra (mig och Habina) (210), tycks dock känna igen specifikt reaktionen på Snurrfian från tidigare lekar. Diskuterar Habinas funderingar om John (se Habina i förra inlägget) (224, 232), vet inte om hon förstod dem till slut (till skillnad från mig)? Reagerar även på att Habina har många misstänkta (232). Tar upp både Habina och Snurrfian igen (246).
Myrten känns lugn och eftertänksam precis som vanligt, men det gör hon ju oavsett roll...
7. cirkus
Två(!) inlägg, kan varken säga bu eller bä om henne. Måste se mer.
8. Snurrfian
Som sagt, säger att jag skriker ulv om alla som ens skriver och funderar på om jag bara låtsas leta onda (173), undrar även om Habina spelar okunnig. När jag ifrågasätter påståendet om mig postar hon sju citat ur mina inlägg (177), som visar att jag "skrikit ulv" åt
en spelare (Habina)... Det får mig att reagera ännu starkare eftersom jag undrar om hon ens läst eller bara letar måltavlor, då svarar hon att även pladdret var relevant eftersom jag själv sagt att saker kan dölja sig i pladder (202), vilket inte vare sig svarar på frågan eller visar något som
faktiskt skulle ha gömt sig i pladdret... Menar sedan att det var en OT-sammanfattning som inte var allvarligt menad (212), men att jag blev intressant när jag protesterade. Återvänder sedan till att det var mitt myckna pladdrande (inga invändningar mot den beskrivningen
) som hon reagerade på (251), men för mig kvarstår problemet att hon påstod något om mig (att jag anklagat massor/alla spelare) som helt enkelt inte stämde.
9. Lobelia
Anser det ulvigt av Habina att inte vilja ha omvandlingar (71). Undrar om Matmissbrukaren anklagar Cirkus (94). Skämt (136)? Skriver mycket kortfattat, jag har svårt att avgöra vad/om något är allvar eller OT...
10. LenaH
Sex inlägg, samtliga OT utom möjligen ett skämt(?) med Snurrfian om att rösta på henne (175)... Skriver förhoppningsvis mer innan dl
11. LindgrenV
Pladdrar på som vanligt.
Förklarar sin eventuella övertydlighet enligt Habinas misstankar om John och ulv (244, 247). Jag håller helt med henne om att tanken är konstig, hur skulle de hitta varandra alls, än mindre genom en diskussion om att det är bra att vara tydlig?
12. Idahoe
Kommenterar sin förlorade inläggsstatistik från första tråden (54), jag håller lite med Habina om att det är lite suspekt att sträva efter just många inlägg. Förklarar att det inte var antal hon syftade på utan innehåll (228), och jag får väl hålla med om att det var lite jobbigt att ställa om där... "Inlägsstatistik" är dock lite tvetydigt, menade hon antal är det lite mysko, menade hon innehåll är det det inte.
13. Monstermom
Hejhej!
14. Niyama
Funderar en del kring rollfördelningen, intressanta insikter. Har tydligen inte varit inne idag och skrivit något mer? Hoppas hon deltar mer snart.
15. TeamLundVer
Hittat leken, det är tyvärr allt... Ännu en jag behöver se mer från.
16. Hedinn
Diskuterar rollerna. Reagerar tvärtom Caisa på Habina, att osäkerheten verkar normal (178, 185). Som nedan undrar jag vad det innebär med tanke på att Habina sedan hittade många teorier? Reagerar på att Habina funderar på Koppens reaktion på förrädarulv, anser att det hade tagits internt i lyan (253). Skriver sedan något om John istället,
som jag inte förstår @Hedinn ?
17. CaisaLundblad
Eftersläntraren!
Undrar över att Habina verkar osäker (176) eftersom hon tydligen brukar hitta mycket teorier... Med tanke på att Habina sedan verkligen hittade mycket teorier vet jag inte riktigt vad det kan tänkas betyda. Diskuterar saken med Hedinn. Håller med mig om att jag inte skrikit ulv åt alla (215).
Så! Det var en
djup jäkla källare att gräva i hörni! Varför ska ni vara så många!?
Inte vet jag om det gav så jättemycket nya funderingar heller, men förhoppningsvis hjälper det framöver i alla fall.