Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast jag tänker snarare tvärtom? Senast hon var ond hittade hon ju ulvigheter direkt, jag tycker mer osäkerheten tyder på en normal Habina. Dvs inget anmärkningsvärt än i alla fall.

Hmm... Men det gjorde hon väl senast hon var god också? :p Eller blandar jag ihop henne med någon annan nu?
 
Något anklagande är du! ;)

För att fortsätta så är @LenaH slö och orkar inte ens hitta på någon bättre teori än samma som varje lek, Snurrfian är skum, inte ens de lekar vi har lekt på samma sida och vetat om det från början har hon orkat komma med någon annan teori... :cautious:
Vi har ju iofs aldrig varit tvillingar ihop men om vi någonsin är det lovar jag att rösta på dig DL1 då också! :p
 
@Habina visar en osäker fasad och spelar lite okunnig, är hon så utan kunskaper eller är det en fasad?

Svar ja, jag har noll kunskaper och jag har inte blivit hjälpt hittills av vad jag läst. Kan hålla med om att @Monstermom skriker ulv åt alla, men det är så hon brukar spela. Dvs hon utgår ifrån att alla är onda och så successivt blir fler och fler (förhoppningsvis) goda. Så det är inget jag hänger upp mig på. :)
 
Tror inte du skrikit ulv åt mig än, pinsamt Monster! :o :D

För övrigt blev jag lite fundersam över Habinas osäkerhet också, hon brukar ju i regel skriva teorier baserat på OT om det inte finns annat att gå på... Hon hittar teorier där jag själv inte ens tänkt att leta liksom. :p Men det behöver givetvis inte säga något om hennes roll nu, men jag noterar det tills vidare i alla fall.

Jag vet! :nailbiting: Men det är som om jag förlorat min förmåga efter årsskiftet. Jag hittar INGENTING att bli misstänksam emot. Vilket förstås får mig att misstänka att jag helt missat något. :crazy:
 
Något anklagande är du! ;)

För att fortsätta så är @LenaH slö och orkar inte ens hitta på någon bättre teori än samma som varje lek, Snurrfian är skum, inte ens de lekar vi har lekt på samma sida och vetat om det från början har hon orkat komma med någon annan teori... :cautious:

Det är alltså en spelare jag "skrikit ulv" åt...?

Tror jag går upp till två här...
 
Hm... Det enda jag kan plocka fram så här långt i leken är att monstermom är som vanligt, dvs skriver massor och misstänker alla. Säger absolut ingenting om henne. Jag kan hålla med snurrfian om att det är lite skumt att LenaH säger att hon skall rösta på snurrfian igen, för att det är bekvämt. Samtidigt tror jag LenaH skämtade, så jag avvaktar att misstänka någonting förrän hon faktiskt röstat.

I övrigt... Öh... Näe, inget mer jag kan bli klokare av. Vill bara förvarna om att jag den här leken tänkte testa att inte skriva om alla i ett och samma inlägg, det verkar ändå inte bli något bra av den taktiken. Utan istället kommer jag att teoria om de som faktiskt fått mig att reagera. Bara så ni vet och inte tycker jag är mer skum än vanligt. ;)
 
Svar ja, jag har noll kunskaper och jag har inte blivit hjälpt hittills av vad jag läst. Kan hålla med om att @Monstermom skriker ulv åt alla, men det är så hon brukar spela. Dvs hon utgår ifrån att alla är onda och så successivt blir fler och fler (förhoppningsvis) goda. Så det är inget jag hänger upp mig på. :)

Men vafanken! Vem är det mer än du jag ens andats "ulv" om???
 
Kan du inte komma hit och städa mitt hus också? Jag hamnar framför datorn och läser ulvlek istället för att städa. :banghead:

Försöker du hindra mig från att leka ulvlekar? Om jag städar åt dig för att du ska hinna leka då hinner ju inte jag leka. Men det är klart, bjuder du på vin ska jag överväga saken. :D
 

Den där citatsamlingen är samtliga antingen allmänna uttalanden om hur jag ser på ulvspel (alla är misstänkta) eller kommentarer till dig. Förklarar fortfarande inte minsta lilla om hur jag skulle sprida misstankar överallt.

(@Snurrfian också.)

Jag kan gå med på att jag misstänkt dig (väldigt milt, i alla fall till att börja med) för väldigt lite, men det är ju tyvärr hur det brukar se ut (och jag är medveten om det, men jag reagerar i alla fall ändå) i början när vi spelar ihop... Däremot har jag inte "skrikit ulv" åt höger och vänster och jag tycker det är jättekonstigt att både du och Snurrfian får det till det - och hänvisar till inlägg som visar att det enda "skrikande" jag gjort har varit mot dig. :cautious:
 
Försöker du hindra mig från att leka ulvlekar? Om jag städar åt dig för att du ska hinna leka då hinner ju inte jag leka. Men det är klart, bjuder du på vin ska jag överväga saken. :D

Måste bara åka till stan och handla det. Fast det är klart, nykterist som jag är kommer jag säkert råka köpa vinäger istället. :o Tror jag har en skvätt vitt matlagningsvin kvar i någon flaska dock... :rofl:
 
Den där citatsamlingen är samtliga antingen allmänna uttalanden om hur jag ser på ulvspel (alla är misstänkta) eller kommentarer till dig. Förklarar fortfarande inte minsta lilla om hur jag skulle sprida misstankar överallt.

(@Snurrfian också.)

Jag kan gå med på att jag misstänkt dig (väldigt milt, i alla fall till att börja med) för väldigt lite, men det är ju tyvärr hur det brukar se ut (och jag är medveten om det, men jag reagerar i alla fall ändå) i början när vi spelar ihop... Däremot har jag inte "skrikit ulv" åt höger och vänster och jag tycker det är jättekonstigt att både du och Snurrfian får det till det - och hänvisar till inlägg som visar att det enda "skrikande" jag gjort har varit mot dig. :cautious:

Jag tror helt enkelt vi lägger olika definition i "skrika ulv". :) Men det är inget jag reagerar på själv, eftersom du brukar spela så oavsett vilken roll du har.
 
Svar ja, jag har noll kunskaper och jag har inte blivit hjälpt hittills av vad jag läst. Kan hålla med om att @Monstermom skriker ulv åt alla, men det är så hon brukar spela. Dvs hon utgår ifrån att alla är onda och så successivt blir fler och fler (förhoppningsvis) goda. Så det är inget jag hänger upp mig på. :)
Hmpf när jag försökte att tro att alla var onda från början så var du med och lynchade ut mig bland de första för det var ulvigt men monstermom kommer undan med det alltså? ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 897
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ge delar från tupp till katt?
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Lösa benbitar
  • Ramla av varje uteritt?!
  • WE-tråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp