Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm... Trodde att någonting mer matnyttigt skulle dykt upp medan jag var borta. Men icke! Hade jag druckit alkohol hade jag sagt skål och hällt upp lite vin. Nu får jag nog värma lite o'boy...

Eller hur?! Vad är det för en ensamvarg som smyger undan själv med gottat? :cautious: ;)
(for the record - ingen aning om vad Monster snackar om :D )

Augh! Dumma ungar!!!! :rage:

Det är det här som är fel med samhället idag! Ungefär som när jag kom fram till att ungen äntligen var gammal nog att se Fight Club: "Jag vill inte se en gammal film, ju! :wtf:" ---> :eek: :banghead::banghead::banghead: :rage:

Läge att starta en filmcirkel för ungdomens förkovran på Buke, uppenbarligen. :meh:

Hallå! Jag har inte ens hunnit in i tråden!

Jag var tvungen att sluta genomläsandet och bara säga det ;)

Såklart att MM skämtade - fast det ÄR sant jag renoverar köket. Precis nyss har jag hämtat kaklet som kom med DHL och det är sjukt snyggt

Bilder? (nånstans, inte i speltråden kanske :p)

Tack för dumförklaringen LL... :(

Vad jag menade var om deltagaren är kvar i lyan.
Är inte helt pantad...

Jag tror nog inte LL menade att dumförklara. :)

Men en omvänd ulv måste ju stanna kvar i lyan, om hen åker ur lyan men är kvar i spel så vet ju de andra ulvarna vad som hänt. Jag har aldrig spelat där en ulv omvandlats, men det verkar som en spännande twist! :D

Hm... Trodde att någonting mer matnyttigt skulle dykt upp medan jag var borta. Men icke! Hade jag druckit alkohol hade jag sagt skål och hällt upp lite vin. Nu får jag nog värma lite o'boy...

Du kan väl själv bidra med matnyttigheter? O_o

Men en omvänd ulv måste ju stanna kvar i lyan, om hen åker ur lyan men är kvar i spel så vet ju de andra ulvarna vad som hänt. Jag har aldrig spelat där en ulv omvandlats, men det verkar som en spännande twist! :D

Det har jag! Jag var ulv och blev omvandlad (tror det var @TeamLundVer som var vapensmeden då?), dessutom fick vi dubbelt käk i lyan den natten och det var två ulvar kvar i lyan utöver mig. Leken tog helt plötsligt slut ganska snabbt den natten. :angel:

Fel, det är efterrätten som är oätlig. :cautious: Salladen är okej så länge den är kycklingfri.

Ok, nu är du elak. Jag har varit utan onyttigheter i tre (!) dygn och så bara ratar du efterrätten sådär! Nä, nu blev du allt lite ulvig... :cautious: Skulle nästan kunna döda för en kladdkaka! Fast jag vet det går över så fort tredje dagen är passerad. :angel:

Fel, det är efterrätten som är oätlig. :cautious: Salladen är okej så länge den är kycklingfri.

Föralldel, men jag var inte medveten om att kycklingsalladen var det vegetariska alternativet. :p
(Vad är det i kycklingsallad mer än kyckling, är det inte nån smetig sås över alltihop också? :cautious:)

Nä, uppenbarligen inte. :p Det enda jag kan konstatera är att vissa är väldigt aktiva och skriver mycket, men sedan om det egentligen säger någonting om någons roll, det tror jag inte...

Det ska du inte vara så säker på. Avfärda inte "svammel"-inlägg, det kan absolut finnas saker där!

The game's afoot... :cautious:

Det ska du inte vara så säker på. Avfärda inte "svammel"-inlägg, det kan absolut finnas saker där!

The game's afoot... :cautious:

Självklart kan det finnas det, men efter en genomläsning har jag inte hittat någonting jag reagerat på. Förhoppningsvis hittar någon annan något klokt medan jag sover. ;) Natti, natti!

Självklart kan det finnas det, men efter en genomläsning har jag inte hittat någonting jag reagerat på. Förhoppningsvis hittar någon annan något klokt medan jag sover. ;) Natti, natti!

Helt ärligt, och jag vet att jag alltid säger det här om @Habina , men: ulvigt.

"Jobba ni, så hakar jag på sen"... O_o

Det här var också ett skämt. Du har dock själv misstänkt mig pga OT-skämt och i första omröstningen är det ofta hälften eller så som gör OT motiveringar.

Okej, jag har dock lite svårt att se att det är ett skämt utan en smiley med som påvisar det. Men det beror inte på dig utan mig :) Jag tolkar saker och ting lite annorlunda ibland.

Aaaaaaah! Det är labyrinter inuti labyrinten!!!!
panic.gif
Vadå? Är det en nyhet? I min hjärna är och har det alltid varit ungefär en miljon labyrinter i kvadrat. Inklusive rörliga labyrintdelar á la Harry Potter.

:D

Det har jag! Jag var ulv och blev omvandlad (tror det var @TeamLundVer som var vapensmeden då?), dessutom fick vi dubbelt käk i lyan den natten och det var två ulvar kvar i lyan utöver mig. Leken tog helt plötsligt slut ganska snabbt den natten. :angel:
Haha japp det stämmer. Har aldrig varit så nervös över mitt beslut tidigare och aldrig så stolt efteråt som jag var då. Första leken som jag överlevde BTW ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 907
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar