Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud - jag har varit borta ett par timmar och vad har hänt. Ny tråd. Nya roller. Ny deltagare.

Samma fråga - och jag säger samma svar. Han skulle valt Rebecca, över Lady Rowena. En bildad och smart tjej över en snygg skvallerbytta. Eller så ska han vara polyamorös.

För att inte förvilla för mycket (det har jag nog lyckats så bra med ändå :p ). Så är det inte vapensmeden som har denna kraft - det är Alkemisten.

Dags för mig att sova känner jag :p
Ger mig inte in i några rolldiskussioner mer ikväll tror jag. Lagom förvirrande som du säger.

Ja, jag misstänker att den här leken kommer få mina få hårstrån som ännu inte blivit grå att samstämmigt anta den grå färgen. Note to self: lita inte på någon! O_o

För att inte förvilla för mycket (det har jag nog lyckats så bra med ändå :p ). Så är det inte vapensmeden som har denna kraft - det är Alkemisten.

Fast den funkar ju som vapensmeden men du har lagt till att den inte kan käkas/demonas?

En fråga till: när en omvandling eller demonisering sker, kommer du skriva ut det i tråden och vilken roll som har omvandlats? Tänker så som det gjordes i leken då jag var tvilling och det skrevs ut.

Fast den funkar ju som vapensmeden men du har lagt till att den inte kan käkas/demonas?

En fråga till: när en omvandling eller demonisering sker, kommer du skriva ut det i tråden och vilken roll som har omvandlats? Tänker så som det gjordes i leken då jag var tvilling och det skrevs ut.
Blir det verkligen bra? Är det en roll de flesta räknat ut blir det ju enkelt, och om en ulv omvandlas så vet ju de i lyan om att de har en förrädare hos sig, förstör inte det grejen lite?

Blir det verkligen bra? Är det en roll de flesta räknat ut blir det ju enkelt, och om en ulv omvandlas så vet ju de i lyan om att de har en förrädare hos sig, förstör inte det grejen lite?

Nej, jag tycker det är värdelöst och har aldrig varit med om att det gjorts tidigare men som sagt, i leken där jag var tvilling skrevs det ut att en tvilling var omvandlad och min tvilling visste ju då att jag var ond.

Satfläsk också!!! Jag har ju helt glömt bort leken (jävla vin) och nu är jag på bio, med 7% batteri och sprucken skärm. Filmen börjar om fem minuter. Får se om jag hinner få ihop något. Förlåt förlåt förlåt!!!

Satfläsk också!!! Jag har ju helt glömt bort leken (jävla vin) och nu är jag på bio, med 7% batteri och sprucken skärm. Filmen börjar om fem minuter. Får se om jag hinner få ihop något. Förlåt förlåt förlåt!!!

Men du kan va lugn :) första DL inte idag utan imorgon :)

Fast jag som LL kallar den för Alkemisten (och det är vad den heter i leken)

Nej, jag kommer inte att skriva att en omvandling skett.
Den som får spioninfo kommer kanske fatta utifrån nattens händelser, men det skrivs inte ut ngt i tråden.

Det är lugnt, vi har ju alla lovat att du ska slippa omvandlas. :p

Jag hoppas på allvar att folk fattar att är ett OT skämt, som svar på ett OT inlägg. Jag tror knappast folk menar allvar med den diskussionen.
Det här var också ett skämt. Du har dock själv misstänkt mig pga OT-skämt och i första omröstningen är det ofta hälften eller så som gör OT motiveringar.

Fast jag som LL kallar den för Alkemisten (och det är vad den heter i leken)

Nej, jag kommer inte att skriva att en omvandling skett.
Den som får spioninfo kommer kanske fatta utifrån nattens händelser, men det skrivs inte ut ngt i tråden.

Jag försökte bara få lite ordning i mitt huvud, det är enklare om man inte döper om roller tycker jag :)

Ok!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 907
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar