Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att inte förvilla för mycket (det har jag nog lyckats så bra med ändå ). Så är det inte vapensmeden som har denna kraft - det är Alkemisten.
Jag höll ju på att bli knäpp där. En sa en sak och en sa en annan. Försöker ni få mig att bli galen eller?
För att inte förvilla för mycket (det har jag nog lyckats så bra med ändå ). Så är det inte vapensmeden som har denna kraft - det är Alkemisten.
Blir det verkligen bra? Är det en roll de flesta räknat ut blir det ju enkelt, och om en ulv omvandlas så vet ju de i lyan om att de har en förrädare hos sig, förstör inte det grejen lite?Fast den funkar ju som vapensmeden men du har lagt till att den inte kan käkas/demonas?
En fråga till: när en omvandling eller demonisering sker, kommer du skriva ut det i tråden och vilken roll som har omvandlats? Tänker så som det gjordes i leken då jag var tvilling och det skrevs ut.
Tack för dumförklaringen LL...skulle du tala om för dina kolleger att du blivit en förrädare?
Blir det verkligen bra? Är det en roll de flesta räknat ut blir det ju enkelt, och om en ulv omvandlas så vet ju de i lyan om att de har en förrädare hos sig, förstör inte det grejen lite?
Satfläsk också!!! Jag har ju helt glömt bort leken (jävla vin) och nu är jag på bio, med 7% batteri och sprucken skärm. Filmen börjar om fem minuter. Får se om jag hinner få ihop något. Förlåt förlåt förlåt!!!
Satfläsk också!!! Jag har ju helt glömt bort leken (jävla vin) och nu är jag på bio, med 7% batteri och sprucken skärm. Filmen börjar om fem minuter. Får se om jag hinner få ihop något. Förlåt förlåt förlåt!!!
Puh! Tack!!! Missade helt och trodde det var idag. Nu kan jag andas igenMen du kan va lugn första DL inte idag utan imorgon
Fast den funkar ju som vapensmeden men du har lagt till att den inte kan käkas/demonas?
En fråga till: när en omvandling eller demonisering sker, kommer du skriva ut det i tråden och vilken roll som har omvandlats? Tänker så som det gjordes i leken då jag var tvilling och det skrevs ut.
Det är lugnt, vi har ju alla lovat att du ska slippa omvandlas.Fast den funkar ju som vapensmeden men du har lagt till att den inte kan käkas/demonas?
Det här var också ett skämt. Du har dock själv misstänkt mig pga OT-skämt och i första omröstningen är det ofta hälften eller så som gör OT motiveringar.Jag hoppas på allvar att folk fattar att är ett OT skämt, som svar på ett OT inlägg. Jag tror knappast folk menar allvar med den diskussionen.
Det är här du lägger upp en selfie och så en ny när leken är över som bevis.Ja, jag misstänker att den här leken kommer få mina få hårstrån som ännu inte blivit grå att samstämmigt anta den grå färgen. Note to self: lita inte på någon!
Tack skulle just börja leta efter en vapensmed som jag inte har något minne av.För att inte förvilla för mycket (det har jag nog lyckats så bra med ändå ). Så är det inte vapensmeden som har denna kraft - det är Alkemisten.
Fast jag som LL kallar den för Alkemisten (och det är vad den heter i leken)
Nej, jag kommer inte att skriva att en omvandling skett.
Den som får spioninfo kommer kanske fatta utifrån nattens händelser, men det skrivs inte ut ngt i tråden.
Det är lugnt, vi har ju alla lovat att du ska slippa omvandlas.