Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag dör så roligt det är att leta igenom tråden. @Monstermom var har du funnits hela mitt liv? Kan jag inte få adoptera dig som en extra mamma eller något? (Känns som du skulle vara äldre än mig, därav valet "mamma" )
I den här leken kallas det demonisering, inte omvandling.
Ärsch då... Jag svarade istället!jag sa ju att ni skulle lägga in dem själv - i RÄTT ORDNING mohahaha
Menar du nu att du inte tänker komma hit och titta på den.Men jag har nog suttit framför TVn större delen av ditt liv! Och dit tänker jag nu återvända, för jag HAR FÅTT TAG PÅ THE SCARLET PIMPERNEL!!!!!!!
Percy
Menar du nu att du inte tänker komma hit och titta på den.
Menar du nu att du inte tänker komma hit och titta på den.
Du är ju så ung att du knappt är torr bakom öronen när du har missat både Sound of music och Ivanhoe!
35. Annars är man ulv.Hur gammal var det nu man ska va för att hänga på senior?
ingen god ulv, utan en god helt enkel väl?
Ja prickar den en ulv så blir ju ulven god och ska verka för att goda sidan vinner
ja men den sitter ju fortfarande fast i riddarorden/lyan så indirekt blir det en god ulvingen god ulv, utan en god helt enkel väl?
ingen god ulv, utan en god helt enkel väl?
What?! Hur???!!!Tja, mitt nick är ju MonsterMOM så det är väl inte en helt tokig gissning.
(Syftade dock på mom=matte på den tiden jag valde nick, hade inte koll då på vad "monstermom" kan betyda ute på stora, sjuka internätet... )
Men jag har nog suttit framför TVn större delen av ditt liv! Och dit tänker jag nu återvända, för jag HAR FÅTT TAG PÅ THE SCARLET PIMPERNEL!!!!!!!
See ya suckahs! Monstermom out!
Percy
Då får ni förklara lite tillja men den sitter ju fortfarande fast i riddarorden/lyan så indirekt blir det en god ulv
skulle du tala om för dina kolleger att du blivit en förrädare?Då får ni förklara lite till
Vet lyan om det?
Måste nog läsa rollerna lite till...
Blir lite stressad av all OT med. Så mycket att läsa att jag ser inte orden för alla ord
Då får ni förklara lite till
Vet lyan om det?
Måste nog läsa rollerna lite till...
Blir lite stressad av all OT med. Så mycket att läsa att jag ser inte orden för alla ord
Om Alkemisten får tag på en ulv och omvandlar denne, då blir ulven god men är kvar i lyan, vilket är jättebra för den goda sidan!Vet inte om jag är extra splittrad eller något idag men... vilken roll pratar vi om här?
Vet inte om jag är extra splittrad eller något idag men... vilken roll pratar vi om här?
Vapensmeden
Ondförklarar du cirkus nu eller?