F
Fruentimber
Någon med erfarenhet?
Finns det plats för mer än två hundar?
Mvh vägrar skåpbil.
Mvh vägrar skåpbil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vägrar också skåpbil, tyvärr rätt skeptisk till pickup och kåpa med...Någon med erfarenhet?
Mvh vägrar skåpbil.
Jag vägrar också skåpbil, tyvärr rätt skeptisk till pickup och kåpa med...
Hur många hundar som får plats beror ju på storleken på hundarna och om alla ska ha en individuell bur eller åka tillsammans i skåpet. Ska alla åka tillsammans går det nog in 3-4 medelstora hundar. Sen beror det på hur trångt man tycker det är acceptabelt att de har det. Vissa är ju glada i att fylla hela bilen så hundarna nästan står på varandra. Hur många hundar ska du köra och hur stora är de?
Ingen egen erfarenhet men när jag googlade så marknadsför den ju som hundbil.
Visa bifogad fil 53312
XC90 när alla ska med, annars V60Vad kör du?
Jag känner spontant att minst 4 corgis i bur borde man få plats med. Om man tar bort lådorna i botten så hade det även gått att ha burar på varandra höjdledes också iom att corgisar inte är så höga och kanske ha 4 burar i två våningar längst fram mot kupén och sen ha en stor baktill där de fyra mindre öppnas ut i den större, så man lastar corgisarna först, stänger om dem och sen lastar den större hunden.
Där är ju baksäte. Sätter du in ett lastgaller mot framsätet så kan du antingen ha den stora hunden där och få mer plats i kåpan, eller hänga krokar på gallret och ha saker där. Är du riktigt inbiten går det säkert att riva ut baksätena helt och bygga en modul med lådor där istället.Alltså jag diggar ju lådorna. Till all min utrustning! Men din lösning låter fasen inte dumt. Frågan är bara var 15 kg hundutrustning ska ta vägen...
Där är ju baksäte. Sätter du in ett lastgaller mot framsätet så kan du antingen ha den stora hunden där och få mer plats i kåpan, eller hänga krokar på gallret och ha saker där. Är du riktigt inbiten går det säkert att riva ut baksätena helt och bygga en modul med lådor där istället.
Caddy Maxi med säten bak? Men okej, du kanske hade fler än så anledningar till att skåpbil inte är en idé.Baksätet måste vara heligt, dessvärre. En av anledningarna till att jag inte vill ha skåpbil!