istället för prestige golden star!

Baddy96

Trådstartare
har en prestige golden star till min häst nu men känner att jag själv inte trivs med den sadeln. finns det något annat märke/anna sadel som motsvarar den i bommen men som inte är så "hal" i sätet?drömsadeln är en tolga eller CWD

Sv: istället för prestige golden star!

Dem flesta prestige sadlarna är relativt lika i bommen. Golden star har ju en ny "mer utvecklad" modell som tydligen inte ska vara lika hal. Sedan finns ju Versailles som är snarlik, kanske kan vara något?

Sv: istället för prestige golden star!

tack för tipsen:)versailles har jag provat men det gillar jag inte heller. så det lutar nog åt att byta märke.

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
1 244
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 538
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar