Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
har en prestige golden star till min häst nu men känner att jag själv inte trivs med den sadeln. finns det något annat märke/anna sadel som motsvarar den i bommen men som inte är så "hal" i sätet?drömsadeln är en tolga eller CWD
Dem flesta prestige sadlarna är relativt lika i bommen. Golden star har ju en ny "mer utvecklad" modell som tydligen inte ska vara lika hal. Sedan finns ju Versailles som är snarlik, kanske kan vara något?
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Skola & Jobb Såhär har jag gjort:
Kolla läget med kamraten. Går det trögt för personen hade jag informerat läraren om situationen ett par dagar innan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.