Istället för Pixbox?

bigganl

Trådstartare
Nu har jag en gång för alla tröttnat på Pixbox. Jag gillar den fotosidan när den fungerar. Lätt överskådligt och lätthanterat. Men.... förra året krånglade det ju rejält och sen fick vi meddelande om att sajten skulle stänga ner. Det blev ingen nedstängning då någon ny tog över sidan och så funkade den fint i ett par månader. Nu har den legat nere i en månad igen pga hårdvaruproblem. Det känns som om det är läge att byta till en annan fotosida helt enkelt.
Vad rekommenderar ni för bra sida? Jag vill att det ska vara lätthanterat och gratis. Har ni några bra förslag?

När5 det gäller Picasa: Har laddat ner Picasa och försökt mig på den, men jag fattar inte riktigt hur jag ska göra. Alla mina bilder dyker upp när jag loggar in, men när jag ska lägga upp album fattar jag inte hur jag enklast ska göra. Jag vill ju göra egna album och inte ha samma som jag har på datorn. Jag vill heller inte behöva stjärnmarkera alla de bilder som ska in i ett album heller. (tar evigheter). Gör jag helt fel? När jag går in i Picasa ser jag bilderna som jag har på min dator, men hur kommer jag åt att se de bilder som finns på nätet?
Råd please!!
 
Sv: Istället för Pixbox?

Också nyfiken. Använder photobucket nu och visst, det funkar, men inte alls lika bra som pixbox tycker jag.
 
Sv: Istället för Pixbox?

Jag har börjat lägga upp lite bilder i Picasa nu. Det kanske blir bra. (?) Jobbigt att göra nya album bara. Jäklar vad mycket bilder jag hade i datorn!!
 

Liknande trådar

Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
40 033
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 103
Senast: monster1
·
IT & mobiler Jag har hamnat i ett ekorrhjul när jag ska hjälpa min åldrige far att få ordning på hans iPad... Han fick den för tre år sen - inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 565
Senast: Elementary
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 438
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp