Islandsträns med käkrem

Victovie

Trådstartare
Jag är lite intresserad av att skaffa ett islandsträns till mitt ridponnysto då det finns så många snygga islandsträns :d och vi behöver remonten. Har däremot problem med att hitta med käkrem, vilket vi också behöver...
Svart eller brunt kvittar, samma med silver/mässing. Men det måste vara käkrem på tränset och ett plus är om spännena är av den lite mindre varianten då hon har ett mkt nätt huvud. :D Rundsytt är superfint, men vanligt går lika bra.
Tack på förhand :bow:

Senast ändrad:
Sv: Islandsträns med käkrem

Tror du kommer ha stora problem att hitta ett islandsträns med käkrem, tror aldrig jag sett ett med käkrem tyvärr. Vad ska du med en käkrem till?

Okej, va synd...:( Finns det möjlighet att kanske köpa till käkrem? Om man tex då skaffar ett rundsytt?

För att kunna tävla dressyr med tränset, och för att hon har mkt små öron och inte i närheten av samma massa av man och pannlugg som en isis :p

Då är du nog inne på att köpa ett specialsytt? Annemarie Östbye gör visst fina på beställning för ett vettigt pris :idea:

Fast de traditionella islandstränsen var ju huvudlag med käkrem! Iallafall vad jag har hört. Har sett flertalet.
Har för mig att det finns en del HÄR

Jag har aldrig fattat vad man ska med en käkrem till, den sitter ju as löst ändå. Vill hästen få av sig tränset så får den det :d

Liknande trådar

Islandshäst Har en fråga angående islandsträns. Min valack är av modellen stor isis och på grimmor behöver han "full" på vissa modeller. Jag köpte...
Svar
11
· Visningar
2 191
Senast: LindaKL
·
Dressyr Jag planerar att beställa ett rundsytt kandar till min häst, men har en del bekymmer för hur jag ska lösa det utan att det passerar...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 470
Senast: Deimion
·
Utrustning Jag söker ett svart remontträns, silverfärgade spännen, gärna reglerbar nosdel (inget krav, men den får inte vara allt för lång då...
Svar
18
· Visningar
1 424
Senast: Nomina
·
Western Så, eftersom jag äntligen bestämt mig för att ställa Chili (f. 06) i halter på paint championatet i oktober så tycker jag att det behövs...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
10 848
Senast: Kickis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar