Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även om denhär tråden inte var till för att tipsa om eksemprodukter så måste jag ändå få berätta om en salva som är så otroligt bra!
AVS14 heter den ! Jag hade en häst stående hemma hos mig i 6 veckor förra sommaren, och det stoet hade ganska svår eksem. Sår på juvret, mellan frambenen, dåligt med man och svans, öron som var såriga och resten av huvudet lika så. Men i samma stall står en annan eksemhäst, som precis som Dama hade svår eksem, innan ägaren började använda AVS14. Salvan är verkligen grymt bra och man kan smörja på alla delar av kroppen på hästen ! Den funkade jättebra och Damas eksem blev så otroligt mycket bättre! Såren läkte ihop och hennes eksem blev mycket mer lätthanterligt !
Så köp gärna den salvan! Ofta betalar man ju en massa pengar på saker som inte fungerar. Jag är själv skeptisk till många salvor som kostar fruktansvärt mycket pengar som man inte ens vet fungerar. Men denhär funkar faktiskt !
Luktar gott gör den oxå !
AVS14, jag säger bara det .