islandshästar, kul el???

D

dragon_girl

Fan vad kul det e att rida islandshästar särskilt i fjällen jag bara älskar en häst där som heter twister fast jag tyckeer att det är ganska svårt att sitta still i sadeln när man töltar :bow: :bump: undefined

Sv: islandshästar, kul el???

Ja visst är det kul!

Om det var svårt att sitta ner i sadlen i tölten var det kanske inte tölt heller.

sitta still när du töltade... jag tror att d du råkat ut för är en grisepassare:p

Islänningar är bäst! :love:
Jag har en och har aldrig ångrat att jag köpte en häst av den rasen :bump: (fast jag har en connemara och några travisar också... :angel: )
MVH Dimma

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 768
Senast: mamman
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 735
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 821
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17