Island Reef xx

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare mariac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 962
M

mariac

Någon som har information om denne hingst? Hittar inget på nätet! Tacksam för svar! :confused:

Sv: Island Reef xx

Island Reef ar 2 styckn fullblodshingstar som avlat en hel del vinnare inom galopp-industrin. Vet du vilken du soker?

Det finns en Island Reef fodd 1984 e. Main Reef ee. Mill Reef u. Halba ue. Habat
Detta ar den hingsten som ar mest kand inom galoppindustrin och sakerligen den du soker. Denna hingsten har manga avkommor.

Men det finns en Island Reef fodd 1986 som ar Tudor-avlad, e. Tudor Brigde ee. Tudor Melody, u. Lady Kensington ue Goglio.

Liknande trådar

Fritid Hej, har en fundering då vi bygger om ladugården till hästarna. Vad är detta? Vill gärna ha hyllförvaring på övervåningen men verkar...
Svar
5
· Visningar
378
Senast: misswilma
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
950
Senast: Roheryn
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
16 100
Senast: ildiko
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 702
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?