Empalie

Trådstartare
Såg en reklam annons om en veterinärklinik som visade på att de nu var först ut med ledpreparatet IRAP II. Eftersom jag sist min häst hade ledbesvär (frisk nu peppar peppar) var på g att behandla med detta blev jag nu nyfiken på vad II är....revolutionerande bra hoppas jag:-) Ngn som har erfarenhet?

Sv: Irap ii

Eftersom jag är inne på att behandla med IRAP så ringde jag den kliniken som gjorde reklam för IRAP II och ställde lite frågor.

Det som var skillnaden mellan 1 och 2 var framförallt priset. 2:an skulle vara mycket billigare och de hade utvecklat preparatet men det var framförallt priset som skiljde. Antagligen för att så många får betala behandlingen själv. Eftersom jag ska få betala min behandling själv och hade fått ett pris av "min" klinik på 5000:- så tyckte hon på kliniken med 2:an att jag skulle slå till och behandla med 1:an. Jag har 40 mil till kliniken med 2:an och så mycket bättre var det inte i jämförelse med 1:an, hon tyckte jag skulle vända mig till "min" klinik.

Liknande trådar

Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
4
· Visningar
1 206
Senast: Sanne97
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
998
Senast: Sirap
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 179
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 300
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka