Intresse för Riddargrupp i GBG-området???

Holley

Trådstartare
Nu vill vi kolla om det finns några som är intresserade av att vara med i en riddargrupp i GBG-området?

Det kvittar om du vill vara med häst eller utan det behövs alltid folk på marken och jag och min kompis funderar på att starta en grupp med både strid till häst och på marken...

Alltid roligt att träna och ju fler man är desto roligare blir det!

Sv: Intresse för Riddargrupp i GBG-området???

javiiistt jag är intresserad, jag är dock medlem i st.nicolai
men skicka ett PM

Det låter ju jätteroligt! Jag vill gärna prova på det med min häst. Tror han skulle passa bra som riddarhäst. Om det finns någon träning i Göteborgsområdet är jag gärna med.

Alltid intressant, sådant här!! Vad är det ni tänkt er, riddare som i tornerspel??

Skicka gärna mig vidare om detta!!
Tack på förhand!

Det låter intressant, jag är gärna med, men var kommer ni hålla till?
Just nu går min häst inte att rida på, men det skulle vara kul att vara med endå.
Jag bort ett par mil utanför Gbg, så läget påverkar om det funkar för mig att komma med.

Kram, Maya

Ser att det är många som har varit inne och läst och kollat. Så trevligt med fler intressenter. :D

Ni är hjärtligt välkomna att höra av er om det är så att ni bara är nyfikna eller har några frågor. Bara för att ni hör av er är det inget bindande. Det krävs inga förkunskaper bara intresset/nyfikheten för medeltiden och riddare finns. :banana:

Vi behöver folk som arbetar på marken oxå. Jobba med att bygga banan och byter mellan grenarna på uppvisningar mm. Vi behöver väpnare som hjälper de ridande riddarna, vi behöver gycklare och så behöver vi folk som vill vara marksoldater som kan/vill lära sig hantera svärd och sköld och göra uppvisningsstrider. Så det är inte bara ridande folk vi söker...

Så tycker du att detta låter det minsta lilla roligt så hör av er!! :bump:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 962
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 415
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 713
Senast: mamman
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 223

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka