Jag har också kollat upp, inga fel. Och ingen riktig hjälp/lösning heller. Därför jag är lite överkänslig mot tonen i tråden. Nu har jag som sagt hittat sätt att hantera det hela. Men om jag läst den här tråden innan jag lyckats räkna ut ett sätt att hålla saker under kontroll skulle jag nog mått rätt dåligt av den här tråden och känt mig ännu mer jävla onormal och ofräsch/äcklig än jag redan kände mig då.
För kanske svårt föreställa sig innan man varit där själv, men det påverkar verkligen hela livet. Även när det egentligen inte är ett problem så finns oron där, och det är även lätt att inbilla sig att man t ex luktar illa. Där kan jag se en poäng även med deon, lite sinnesro/placeboeffekt. För ofta är det säkert som med t ex fotsvett - att oftast är det bara en själv som märker lukten, men man tror/är rädd att alla andra ska det. Och den rädslan är begränsande. Jag minns gånger när jag var yngre, man satt och kollade film i soffan t ex och han tänkte lägga huvudet i knäet - varvid jag flög upp som en idiot och låtsades jag fått akut behov att gå och kissa. Av rädsla för att jeansen skulle lukta apa i skrevet. Efter sniffkoll på toa så ja ibland gjorde de det och hade han lagt huvudet där hade han märkt det, men oftast var det lugnt och jag kunde återvända till soffan. De gånger det inte var okej brukade jag drabbas av "magont" så jag var tvungen att hålla om magen - då kunde huvudet inte ligga i knäet.
Låter säkert jättelöjligt men det var ett reellt problem. Numera så som sagt hanteringssätt OCH för all del har både jag och männen blivit så gammal att man kan PRATA om problemet. Och det är oftast inte ett helt okänt problem även för männen, att man får svaret "ah, sådär kunde det bli för min förra flickvän med. För henne hjälpte x, har du provat det?" Det finns en del fördelar med att bli äldre ;P
Jag förstår absolut att det kan vara ett problem. Skönt att det ordnar sig för dig.