Internationell utställning i Vännäs- vilka ska dit?

L

liten82

16-17 juni.. Är det någon som ska dit?
Titta eller ställa ut?
Själv ska jag inte ställa men är rätt sugen på att åka och titta, läste att det är 1800 hundar anmälda-rekordmånga :eek:

Sv: Internationell utställning i Vännäs- vilka ska dit?

Ska dit med 3 terriers på lördagen :D På söndagen ska jag med 4 Jämtar till Stöndar :cool:

Sv: Internationell utställning i Vännäs- vilka ska dit?

Ska dit med 3 terriers på lördagen :D På söndagen ska jag med 4 Jämtar till Stöndar :cool:

Så himla roligt, då ska jag hålla utkik :)
Och jag har ju sett massa bilder på dina terriers, så ser du någon smyga runt träden med 3 rabiata Kelpies så får du hålla i hundarna hårt :D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Har nyss fått hem en valp och har sedan tidigare en 6 årig tik. Hon är väldigt nyfiken på valpen vill gärna nosa och titta på vad han...
Svar
18
· Visningar
2 642
Senast: Ratax
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 843
Hundhälsa Jag orkar snart inte längre. Det har till och med gått så långt att jag har ont i magen varje gång hunden ska få sin mat. Mantrat "ska...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 907
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård