- Svar: 71
- Visningar: 6 485
Nu är jag in låst på bup igen. Och vi har en väldigt tydlig plan att få ordning på maten och sömnen igen och ha koll på vissa symtom så dom inte blir värre. Och sen ska jag till hvb igen. Så planen är att jag ska vara här tills efter helgen bara men jag tror att jag kommer bli kvar här tills jag dör. Och jag vet inte om jag kommer kunna göra det innan nästa vecka. Eller jag vet några sätt som jag kanske skulle kunna göra här iallafall men det be ror på endel saker.
Men skit samma jag kan SÅKLART inte skriva mera om det här.
Jag tycker bara synd om pappa som är här medmig. Jag försökte att han INTE skulle komma men nu är han ändå här tyvär.
Jag vet inte vad jag ska skriva om mera men ville bara göra en ny dagboks tråd för bup. Jag HOPPAS att jag kan sova inatt iallafall och att alla fucking röster kan hålla käften men det kommer nog inte hända. Jag ska nog kolla på nånting typ nån doku mentet eller nån film eller nåt tills jag somnar men jag vet inte.
Men skit samma jag kan SÅKLART inte skriva mera om det här.
Jag tycker bara synd om pappa som är här medmig. Jag försökte att han INTE skulle komma men nu är han ändå här tyvär.
Jag vet inte vad jag ska skriva om mera men ville bara göra en ny dagboks tråd för bup. Jag HOPPAS att jag kan sova inatt iallafall och att alla fucking röster kan hålla käften men det kommer nog inte hända. Jag ska nog kolla på nånting typ nån doku mentet eller nån film eller nåt tills jag somnar men jag vet inte.