inspektion

Ela

Trådstartare
Vad är det dom kollar vid en ispektion av hästhållningen?
Stallet, boxarna, hagarna, hästarna?? Hur petiga är dem? Vad har ni fått anmärkning på och varför??

Sv: inspektion

Vad är det dom kollar vid en ispektion av hästhållningen?
Stallet, boxarna, hagarna, hästarna?? Hur petiga är dem? Vad har ni fått anmärkning på och varför??

I min kommun verkar de inte vara petiga alls, jag tycker de ska anmärka på liggunderlag i ligghallar & fråga hur ofta man byter hösilage osv(eftersom många byter alldeles för sällan & höet blir dåligt), men här mäter de bara boxar/spiltor, kollar att det inte sticker ut spikar, vassa föremål osv.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 462
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 105
Senast: Lavinia
·
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 306
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 144
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?