Insatslopp

Nebraska

Trådstartare
Ni som har unghästar,vilka insatslopp betalar ni till?
Själv har jag en tvååring,och hade bara tänkt betala stochampionatet,om hon frixar premie i år.Så idag såg jag att uppfödaren betalat till Derbyt,E3 och Uppfödningslöpningen( :rofl: ).Breeders 3&4åring är vi med i oxå då.

Sv: Insatslopp

För treåringarna har jag betalat Stochampionatet och Derbyt.
Tvååringarna får stå över allt. Inte tillräckligt talangfulla.. ;)

Jag har betalat alla insatslöp till alla lopp som mina 3-åringar kan tävla i! Men tyvärr så kommer dom ju såklart inte starta i alla :(

kan jag som ägare till ett 4årigt sto betala in för breeders fast uppfödaren inte gjorde det?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 317
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Behöver nog mest skriva av mig och ventilera mina tankar... Har tre hästar. En swb, 17 år som jag precis börjat rehaba efter en...
Svar
18
· Visningar
2 513
Senast: MimmiNO
·
Ekonomi & Juridik Har ju sett här att många är rädda för att köpa häst utan försäkring. Uppfödare är rädda för att sälja häst utan dolda fel försäkring...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
10 152
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna