Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara i England. Inte här i Sverige tyvärr.Jag vill ha en ny bokhylla i svartbrunt med en sån där biblioteks stege som man kan dra fram och tillbaka. Är det någon som sett något liknande?
Jag vill ha en ny bokhylla i svartbrunt med en sån där biblioteks stege som man kan dra fram och tillbaka. Är det någon som sett något liknande?
Jag kommer ha en köks ö i nya hemmet, där kommer finnas vask/spis/eldstad + ät- möjligheter.
Det kommer m.a.o. både vara lång och bred. Jag vill gärna börja planera vad som kan finnas på den. Någon som vet var man kan hitta bra inspo/ hur ni hade gjort? Tycker pinterest failar.
Kommer ha ett högskåp, kyl/frys/ mindre skåp mittemot och ett rejält skafferi ett par meter därifrån. Men vill ändå kunna ha snygg förvaring/ kryddväxter o.s.v. på ön.
Vi kämpar på med vårt gamla hus.
Lite sorgligt hur de tidigare ägarna har slitit ner det mesta av originaltapeterna, men vi är tacksamma för att det låtit bli golven iaf. Vissa måste vara närmare 40 cm breda
Först ut att bli klart var vårt sovrum, från en grön 90-talstapet med bård till bröstning och diskret mönstrad tapet med linnestruktur samt ett nybyggt elementskydd.
Även TV-rummet på motstående sida av den övre hallen fick sig en uppfräschning av samma stuk, dock en nyans mörkare. Här syns linne-strukturen på tapeten bättre.
Nu kvarstår det roliga i det rummet, att få in möblerna och piffa. Och sen fortsätta med kontoret, trapphuset, hallen, groventrén, "cigarrummet" och köket. Så vi har att göra ett tag framöver
Får man fråga hur ni gjorde(eller har ni köpt färdiga?) elementskydden?
Vi kämpar på med vårt gamla hus.
Lite sorgligt hur de tidigare ägarna har slitit ner det mesta av originaltapeterna, men vi är tacksamma för att det låtit bli golven iaf. Vissa måste vara närmare 40 cm breda
Först ut att bli klart var vårt sovrum, från en grön 90-talstapet med bård till bröstning och diskret mönstrad tapet med linnestruktur samt ett nybyggt elementskydd.
Även TV-rummet på motstående sida av den övre hallen fick sig en uppfräschning av samma stuk, dock en nyans mörkare. Här syns linne-strukturen på tapeten bättre.
Nu kvarstår det roliga i det rummet, att få in möblerna och piffa. Och sen fortsätta med kontoret, trapphuset, hallen, groventrén, "cigarrummet" och köket. Så vi har att göra ett tag framöver
Har du någon bild? Har lite svårt att föreställa mig din beskrivning
Och efterbild
Visa bifogad fil 39133
Jättesnyggt - men ni har ju inget badkar längre