Inredningstips - ge mig BILDER :)

C

Catrool

Jag vill se hur ni har de hemma hos er i era sovrum och vardagsrum!
Kom igen buke, släng in lite bilder och ge mig lite inseperation!! :d

Sv: Inredningstips - ge mig BILDER :)

Jag återkommer efter att jag städat :angel:.

kolla på Hobby, hem och trädgård istället. Finns ett helt forum för såna här frågor!

Hhaha tack apocalypsze :) Släng in allt i garderoben bara, sånt syns inte på bild ;)

oki, tack FeatherCloud:)

Men skulle fortfarabde va skoj att se hur alla ÄU:are har de hemma :)

fast jag skulle tro att tråden flyttas ändå, du får väl hoppas att det finns ÄUare på det forumet också.

Rätt gamla bilder, ser inte riktigt ut såhär nu... Måste ta nya nån dag.

Vardagsrum:
BildH1491.jpg

BildH1488.jpg

BildH1293.jpg

Sovrum:
BildH1034.jpg

BildH1028.jpg

BildH1032.jpg

kl

Såhär ser det ut hos mig
Jag tycker det är rätt roligt med inredning. Om det är bilder på lägenheter o dyl. du är ute efter så kan jag slänga in några bilder på min här.

Kök:
19403347.jpg

19570161.jpg
18503468.jpg

(det gamla köksbordet)
14379733.jpg

Tv-rum:
20386851.jpg

20387298.jpg

20386852.jpg

forts. i nästa inlägg

Aaah, ni har det så FRUKTANSVÄRT snyggt!!
Ljusstaken som står på tv-bänken, vars kommer den ifrån? :) Grymt snygg!

Agapi:

Vad fint ni har de :love: fullkomligt älskar sänglösningen vid huvudgaveln =) Vad är de för smart anordning? :) Precis någon sådan lösning jag letar efter!

Flugskit:

Ser jätte fint ut,och vilka fina bilder du tagit! Fondväggarna var underbara!!

Flugskit:

Ser jätte fint ut,och vilka fina bilder du tagit! Fondväggarna var underbara!!

Tack tack! :)
Ja jag älskar verkligen mina fondtapeter! Fast den i vardagsrummet ser faktiskt väldigt mycket bättre ut irl. Ser otroligt plottrig o jobbig ut på bilderna. :)
Har dock lite projekt på gång. Ska byta tapeter i hallen o sovrummet och ev. byta dörrar till toan o sovrummet. Sen ska ju endel hyllor o tavlor upp i tv-rummet också. Har inte hunnit sätta upp dom än, är ju nytapetserat o jag har varken ett vattenpass eller en medhjälpare som kan hjälpa mig att hänga upp grejerna :D

Tack detsamma! :)

Ljusstaken på tv-bänken är köpt på Ikea, typ 100-200 kr. Som hittat :)

vad mycket bättre det blev i vardagsrummet med ny matta och gardiner. eller är det vinterskruden?

Håller på för fullt att fundera över hur jag ska inreda lägenheten som jag och pojkvännen ska flytta till, så den här tråden ska jag hålla koll på ;) Kan återkomma med bilder när vi väl har kommit in och fått i ordning allt...
Min styvmor håller på som bäst och stökar här hemma och det blir väldigt mysigt *avundsjuk*

En sak som jag har tänkt mig i alla fall är att köpa färska kryddor som jag sätter i några snygga krukor i köket. Tycker att det är mycket godare med det än torkade kryddor, sedan är det fint också :)

ahhh fler som är i flyttar-tagen, de är bra, då kan vi ge verandra insperation :)

Mycket nöjd med bilderna jag fått , men finns måste de väl finnas fler där ute som har ett vardagsrum och sovrum? kök, toalett och hall går bra de me eller andra rum, ni som har sådana ;) All insperation mottages tacksamt! :)

Måste bara visa några bilder på min systers hus. Älskar deras hus :love:

KÖK:
BildH2225.jpg

VARDAGSRUM:
BildH2220.jpg

BildH2221.jpg

TRAPPEN:
BildH2234.jpg

BildH2236.jpg

Liknande trådar

Hemmet Med risk för att skämma ut mig totalt på bukefalos, jag behöver hjälp! När jag satte i laddaren till cykeln blixtrade det till och nu...
2
Svar
26
· Visningar
1 607
Senast: Tantan
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 005
Senast: SaraXX
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 263
Senast: Mabuse
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
795
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar