Inoff utst blekinge/skåne/kalmar/kronobergs län??

Casper

Trådstartare
Vet ni om det är några inoff hund utst i dessa länen nu innan jul? Kalmar den 23 missar jag TYVÄRR, fick reda på den för sent:(

Tips på andra??

Sv: Inoff utst blekinge/skåne/kalmar/kronobergs län??

Det finns ju MASSOR. Kika i Hundsport, långt bak, där brukar många inoff utställningar listas.

24/8 har silverdalens hundklubb utställning, det är drive in anmälan mellan 10-13, liten utställning och brukar vara trevlig miljö. Har även prova på lydnadstävling och något annat, samt försäljning av hundtillbehör.

13/9 har Vetlanda brukshundsklubb inoff utställning för alla raser.

Hässleholm har även någon nu i höst, minns ej datum.

Har du inte hundsport så gå in på alla brukshundsklubbarnas hemsidor och kika där.

Här i Blekinge har vi " Blekingemästaren " i oktober.Gå in på Blekinge kennelklubbs hemsida så finns info om utställningen.

Inoff i Hässleholm är den 18 Okt. Det är bara valputställning...
Sen är där malmö valp den 9 nov

Här i Blekinge har vi " Blekingemästaren " i oktober.Gå in på Blekinge kennelklubbs hemsida så finns info om utställningen.

Blekingemästaren är vi anmälda till:laugh: det e ju typ den ända oxå:o

jo alltså normalt sätt brukar jag titta i hundsport men jag hittar inte tidningen:devil: det gör mig sååå irriterad!!

Min lilla syster vill ut o ställa hundarna, hon fick smak på det:D och hundarna behöver värmas upp lite:)

Biblioteken har Hundsport och en massa andra tidningar, gå dit och läs/kopiera de sidorna. :idea:

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 237
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 155
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
23 462
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag har noterat en förändring i min hunds beteende senaste månaderna. Hon är nyss fyllda 1 år, och har under hela sin valptid sovit bra...
2
Svar
20
· Visningar
16 292
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V