ingenting fukade

C

Catitzzi

idag när jag såg att buke funkade igen blev jag sååååååå glad, ända till jag upptäckte att jag typ blivit raderad från buke. Lösenordet funkade inte, min mail kände ingen till osv *tår*
Så jag vart tvungen att omregistrera mig, vilket betyder att alla mina prenumerationer är borta, alla min Pm är oxå väck... *suck*

Sv: ingenting fukade

att du var tvungen att omregistrera dig beror (gissar jag på) att du tidigare registrerat dig efter den 15 juli.

buke blev hackat (finns att läsa om på förstasidan) och allt som hänt på buke efter 15 juli (då senaste backupen kördes) är borta...

trist såklart, men det är ju inget man kan göra något åt i efterhand.

jag fick å omregistrera mig. :( lite trist men what ever.. det är ju sånnt som händer

Och har du registrerat dig innan den 15/7 så kanske du har bytt lösenord efter det. Isf ska du använda lösenordet som du hade innan den 15/7!

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 311
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: Tofs
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 956
Senast: Crossline
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
1 959
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama