AbsolutEnsam
Trådstartare
Jag har två mindre spaniels som är snart 10 år gamla. Ena är skällig i överlag och den andra är problemfri. jag har tappat glädjen med hundarna. Jag går enbart ut med dom på tomtens rastar oh ej promenader längre. Jag får hjälp med promenader av föräldrarn, som tur är. skälliga hunden vill ej gå promenader i närområde, hon är frisk och uppkollad hos veterinären regelbundet. Får spruta en gång i månaden ( nytt } i stället för medicin mot värk.
Nu behöver jag stå ut i två veckor med dom, sedan hjälper mamma mig mera med hundarna. Hon blir pensionär. Hade dom varit yngre hade jag omplacerat dom. Men nu har vi löst det så.
men jaf behöver tips på Vad jag kan göra med dom inomhus. Dom ligger bara o väntar på föräldrarna. Jag har dagliga ångestattacker och äter mediciner. blir väldigt trött av dom. Måste vara enkelt att komma ingång med. Har köpt aktiveringsspel till dom som jag väntar på.
jag är deppig och min ork är begränsad. Känner mig låst och fast av hundarna.
har tillgång till löpband, kan jag träna hundarna på det?
tacksam för svar!
Nu behöver jag stå ut i två veckor med dom, sedan hjälper mamma mig mera med hundarna. Hon blir pensionär. Hade dom varit yngre hade jag omplacerat dom. Men nu har vi löst det så.
men jaf behöver tips på Vad jag kan göra med dom inomhus. Dom ligger bara o väntar på föräldrarna. Jag har dagliga ångestattacker och äter mediciner. blir väldigt trött av dom. Måste vara enkelt att komma ingång med. Har köpt aktiveringsspel till dom som jag väntar på.
jag är deppig och min ork är begränsad. Känner mig låst och fast av hundarna.
har tillgång till löpband, kan jag träna hundarna på det?
tacksam för svar!