Ingen mer Spender S...

aicha

Trådstartare
...i Sverige eftersom han ska lånas ut till Holland. Det blir inte lätt för Sverige att få ihop ett lag till EM i år, nu när Colleen är borta också..

Läs mer om Spender på www.ridsport.se.

Sv: Ingen mer Spender S...

Det finns redan flera trådar! ;)

Jag tycker det är synd, men vi vet ju inte hur länge han ska vara där? Sen så har han ju inte lyckats bra i tävlingar sista halvåret typ, så så stor roll spelar det inte egentligen känner jag, men självklart är det en stor förlust för svensk ridsport!
Men nu kanske de i utmanar truppen får komma fram och visa framfötterna lite mer? Det finns nog några bra där också! ;)

Sv: Ingen mer Spender S...

Oki, jag hittade inte en enda..? Tyckte väl att det var konstigt att Buke inte var uppdaterade.. :smirk:

Liknande trådar

Samhälle LRF:s företrädare sa i en debatt i Aktuellt nyss att antalet mjölkbönder har minskat i Sverige pga lagen om att korna har rätt att gå ut...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 750
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 431
Senast: Thaliaste
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 831
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka