Ingen mer med Iller?

Zaria

Trådstartare
Är sällan man ser trådar om iller här,när jag sökte hittade jag bara gamla trådar så nu startar jag en ny...

För jag kan väl inte vara ensam om att äga detta underbara djur?

Sv: Ingen mer med Iller?

Vi hade 2 illrar till låns i några år när jag var tonåring. Tyvärr har jag inte haft möjlighet att skaffa någon ny men jag skulle vilja det.

Har haft iller, Började med en Hane vi köpte, vi fick en hona till skänks... sen hade vi 18 stycken innan vi viste ordet av. :o Underbara djur, vi fick dock "rensa" när vi flyttade till stan.

Vill hemskt gärna ha en iller igen, men har katter och planerar barn + hundköp innom en 2 årsperiod så det får gott vänta.

Hoppsan,18 st...det var inte illa.

Tror kompisen hade jättemånga också ett tag,på den tiden det gick en våg att alla skulle ha iller,så då lämnade folk sina illrar som de tröttnat på...

Har en valp själv,men det blir nog en till nästa år.

Någon som skulle kunna berätta lite mer om illrar ?

Länkar till ett jättebra forum,på förstasidan kan du kolla "att köpa iller" står en hel del matnyttigt där...

http://iller.ifokus.se/

Sedan får du gärna fråga mer här om du vill.

Jag har iller, en tant på dryga sju år. Hade två pojkar också, men de var tvunga att färdas till illerhimlen på grund av sjukdom nu under det gångna året. Helt underbara djur :love:

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
589
· Visningar
14 452
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 052
Senast: Squie
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 014
Senast: Niyama
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 095
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve