Ingen Lätt-klass för häst i Trollhättan

E

>emelie<

:confused: Det har ju stått på ridsports tävlingstermin hela tiden att dom har deb och lätt för häst och vad upptäcker jag när jag öppnar proppen? jo att dom har deb och CNC* istället! Varför? Kan man ändra bara sådär? Det förstörde mitt tävlingsupplägg :cry:

Sv: Ingen Lätt-klass för häst i Trollhättan

Och för mig blev det en glad överraskning, :) tur att man öppnade Propositionen.....

Såg också det nu, men jag blev jätteglad!:rofl:

men jag fattar inte... :confused:
Jag vill ju starta på min ponny ju... de hade väl klasser för D- och C- ponny också? Men för D-ponny var det bara lätt va? Ingen debutant?

Alla säger olika, och jag var typ 100 på att det var en debutant för d-ponny men så såg jag att det var en lätt för d-ponny... GAAH!! :crazy:

De har i alla fall inte haft debutant för ponny de senaste 3 åren,och om det inte har byggt en helt ny bana så finns det inga 70 cm hinder

Hade också tänkt rida Lätt-klassen för häst där, men tydligen blir det ju inget med det... :cry: :cry:

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 152
Senast: Fiorano
·
Ridning Satt och fundera häromdagen på att jag nästan alltid har lättare att hålla balansen när jag rider mindre hästar som C ponnys eller...
2
Svar
25
· Visningar
2 855
Senast: Krummi
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 845
Senast: Lhas
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 611

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka