ingen klocka i terrängen

Sv: ingen klocka i terrängen

Jodå, i nån minut så började jag se en väldigt lååång stigbygel framför mig. Jag hann även fundera på om det var något jag med mina korta ben kunde tänkas ha användning för, men njae, antagligen inte. :angel:

:devil:

Så, nu har jag kapat den här tråden i alldeles för många inlägg. Bäst att akta sig för Lena. :eek:

Sv: ingen klocka i terrängen

Sitter man på tåget i 4,5 timme så får man faktiskt ha så pass låg humor. Och ja, jag förstod också vad Fio menade.. ;)
gjorde du? :eek:
det tror vi inte på :devil:

*fantiserar om hur det ser ut med långa stigbyglar* :idea:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
583
Senast: Mli
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
897
Senast: inverterad
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 336
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 059
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka