Ingen byggstart för Vara Horse Arena

Sv: Ingen byggstart för Vara Horse Arena

Sätt spaden i jorden och gräv..

Sluta överklaga.

Skulle det varit en motorarena skulle den varit klar för längesedan....

Visst har det kommit många överklaganden, men jag tycker inte det är helt fel. Jag är mycket tveksam till att kommunen ska bidra med 15 mkr varje år, jag har gått på kommunal skola och sett äldreboendena. Finns andra saker som behöver pengar också. Men förutom det, så ser jag gärna att arenan byggs.

Sätt spaden i jorden och gräv..

Sluta överklaga.

Skulle det varit en motorarena skulle den varit klar för längesedan....

Nää, nu är du lite fel på det, hade det varit en fotbolls- eller ishockeyarena hade den redan varit byggd;)

Men 15 mkr är mycket pengar, och jag är tveksam till att kommunen i slutändan tjänar in dom på inkomster i samhället i övrigt från arenans påverkan...

/Camilla

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I dag börjar den stora hästfesten i Friends Arena, när Sweden International Horse Show drar igång i dagarna fyra. Men slutet av november...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 266
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 294
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 139
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar