Ingen att prata med

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sungold är riktigt god och kaaanske snäppet godare än Gold Nugget. MEN. Sungold vill ju gärna växa högt och mina har inte gett lika mycket skörd. Nugget är en busktomat och blir inte så hög, men det blir väldigt mycket fler tomater på dem. Ska se om jag hittar någon bild från tidigare år

Aj fasen, då är det kanske Sungold som är den som bara växer och växer och har fyra ynka blomsterknoppar som jag tänkte slänga men nu ska omplacera i en hink som inte får plats egentligen.

Om jag hade en trädgård och inte bara en minbalkong, jordgubbar, jordgubbar, tomater, tomater, rödlök (färsk). Räknas kryddväxter? Basilika, Persilja, Dill, Gräslök och Marockansk mynta, dvs vad jag har i år.

Beror så helt på klimatet på ön. Men allmänt tändare, sovsäck, tält, hink - för vatten - en yxa/kniv.

Till söderhavsön.
Min vattenrenande vattenflaska
kniv med inbyggt tändstål
En gryta
En sked
Ett hängmattetält med myggnät.

Räknar med att jag har kläder på kroppen.

Jag sitter och väntar på utskrivning och väntar och väntar. Under tiden missar jag undervisning. Känns surt.

Heja dig oavsett om du blir utskriven eller inte! Kul att du startade en ny tråd så man får höra hur det går för dig istället för den gamla som kukade ur (på grund av andra än dig). Fortsätt gärna uppdatera här även om du får åka hem, vi är många som bryr oss enormt mycket om att det ska bli bättre för dig!

Jag sitter på bussen på väg hem. Det känns skönt men jag grämer mig över missad undervisning idag.

Skönt för övrigt att slippa rumskamraten. Hon var rökare och när jag var in och hämtade mina saker i rummet luktade det rök i hela rummet. Helt vidrigt.

Jag sitter på bussen på väg hem. Det känns skönt men jag grämer mig över missad undervisning idag.

Skönt för övrigt att slippa rumskamraten. Hon var rökare och när jag var in och hämtade mina saker i rummet luktade det rök i hela rummet. Helt vidrigt.
Att vara frånvarande från skolan en dag under en utbildning är inget konstigt. Anledningarna kan vara många, förkylning, privat angelägenhet, läkarbesök, flytt, vård av anhörig, begravning.
Så jag tror inte du ska ta det för hårt, att ha missat en dag.

Skönt att höra att du mår bättre! Men min oro att du bara blir lämnad vind för våg är stor. Får du någon uppföljning av vården nu efter utskrivning? Remiss eller liknande?

Blää vad äckligt! Jag är superkänslig för röklukt och skulle verkligen inte vilja dela rum med en rökare:yuck:

Att vara frånvarande från skolan en dag under en utbildning är inget konstigt. Anledningarna kan vara många, förkylning, privat angelägenhet, läkarbesök, flytt, vård av anhörig, begravning.
Så jag tror inte du ska ta det för hårt, att ha missat en dag.

Skönt att höra att du mår bättre! Men min oro att du bara blir lämnad vind för våg är stor. Får du någon uppföljning av vården nu efter utskrivning? Remiss eller liknande?
Jag vet inte riktigt vad som händer. Jag går ju redan hos allmänpsykiatrin. Men jag fick en ny medicin.
Blää vad äckligt! Jag är superkänslig för röklukt och skulle verkligen inte vilja dela rum med en rökare:yuck:
Jag är också jättekänslig, trots att jag själv varit rökare. Jag har även svårt för stark parfymlukt.

Känns det bra att få testa ny medicin?

Jag kan bli nästan kräkfärdig av gammal röklukt. Fattar inte varför men jag kan verkligen inte vänja mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: movi
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 617
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Är det nån härinne som varit i kontakt med jourhavande präst? Hur var det? Kändes det som det gav nåt? Är inte troende och tvekar även...
2
Svar
26
· Visningar
2 058
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 565
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar