Hoppas du får sova bra och att morgondagen blir lite bättre än vad idag har varitJag får visst en rumskamrat. Hostar med öppen mun också utan att hålla för. Usch.
Men nu ska jag försöka sova.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du får sova bra och att morgondagen blir lite bättre än vad idag har varitJag får visst en rumskamrat. Hostar med öppen mun också utan att hålla för. Usch.
Men nu ska jag försöka sova.
Sungold är riktigt god och kaaanske snäppet godare än Gold Nugget. MEN. Sungold vill ju gärna växa högt och mina har inte gett lika mycket skörd. Nugget är en busktomat och blir inte så hög, men det blir väldigt mycket fler tomater på dem. Ska se om jag hittar någon bild från tidigare år
Tack. Jag hoppas få komma hem i morgon. Men det känns lite oklart hur jag ska kunna sova i natt.Hoppas du får sova bra och att morgondagen blir lite bättre än vad idag har varit
En båt och fyra åror.Ny femma. Du får ta med fem grejer till en öde söderhavsö. Det växer en massa ätbart där, så mat finns!
Om någon annan tar med segel och mast blir det lite lättare att komma därifrån, och man slipper att ro hela tidenEn båt och fyra åror.
Eller annat klimat vilket är problemet i internationella trädgårdsgrupper. Det lät ju inte fungera här så jag blir lite lätt avundsjukDe kräver väl växthus?
Eldkastare (ifall det finns ormar )Ny femma. Du får ta med fem grejer till en öde söderhavsö. Det växer en massa ätbart där, så mat finns!
Jag har äntligen träffat en bra sjuksköterska som förstod precis vad det betyder att hålla på sina rutiner.
Att vara frånvarande från skolan en dag under en utbildning är inget konstigt. Anledningarna kan vara många, förkylning, privat angelägenhet, läkarbesök, flytt, vård av anhörig, begravning.Jag sitter på bussen på väg hem. Det känns skönt men jag grämer mig över missad undervisning idag.
Skönt för övrigt att slippa rumskamraten. Hon var rökare och när jag var in och hämtade mina saker i rummet luktade det rök i hela rummet. Helt vidrigt.
Blää vad äckligt! Jag är superkänslig för röklukt och skulle verkligen inte vilja dela rum med en rökareJag sitter på bussen på väg hem. Det känns skönt men jag grämer mig över missad undervisning idag.
Skönt för övrigt att slippa rumskamraten. Hon var rökare och när jag var in och hämtade mina saker i rummet luktade det rök i hela rummet. Helt vidrigt.
Jag vet inte riktigt vad som händer. Jag går ju redan hos allmänpsykiatrin. Men jag fick en ny medicin.Att vara frånvarande från skolan en dag under en utbildning är inget konstigt. Anledningarna kan vara många, förkylning, privat angelägenhet, läkarbesök, flytt, vård av anhörig, begravning.
Så jag tror inte du ska ta det för hårt, att ha missat en dag.
Skönt att höra att du mår bättre! Men min oro att du bara blir lämnad vind för våg är stor. Får du någon uppföljning av vården nu efter utskrivning? Remiss eller liknande?
Jag är också jättekänslig, trots att jag själv varit rökare. Jag har även svårt för stark parfymlukt.Blää vad äckligt! Jag är superkänslig för röklukt och skulle verkligen inte vilja dela rum med en rökare