Info om Frisky Frazer

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sara87
  • Startdatum Startdatum
S

Sara87

Kan nån berätta lite om Frisky Frazer, inte när han föddes, dog, meriter osv, för de vet jag,
Utan mer om hur avkommorna blir,
exteriört:
Gången:
Psyket:
galopptendenser:
Kapacitet:
Hållbarhet:
Storlek:

Skulle även vilja hitta nån sida där man kan se honom uppställd, inte bild från ett lopp vilket är det enda jag kan hitta.

Hade vart kul att se era avkommor efter honom..
BILDER BILDER!

Sv: Info om Frisky Frazer

ja han dog 2004. Vet du något om honom?

vi har två i stallet om jag inte minns fel.. känner inte till dom så väl (inte mina passhästar), men det lilla jag hållt på med dom så tycker jag dom är korkade, heta j*vlar :devil:

Men nu då! :rofl: Så säger du nästan om alla hingstar,ju! ;)

haha.. ni frågar ju bara om dom dumma hingstarna ju :devil: jag kanske ska skriva en lista om vad jag tycker hingstarna lämnar för skit :devil: :p

Förutom Frisky Frazer, vilka andra hingstar lämnar för skit,då? :p Skaffa dig en tråd o skriv en rad hingstar som lämnat skit..... ;)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
N
Hoppning Jag har letat häst ett tag och nu hittat två 1-åringar jag gillar. Nu till det svåra, jag måste bestämma mig för en av dem och skulle...
Svar
12
· Visningar
2 276
Senast: sona
·
Ridning Hej alla travarälskare (varmblod som kallblod):love: Tycker att vi ska ta o berätta om våra älskade djur:laugh: När vi köpte dem o...
2
Svar
31
· Visningar
4 258
Senast: Nominous
·
Avel Först och främst dilemmat; Jo nu är det så att jag sitter och funderar, klurar och tänker på hur jag ska göra med mitt sto. Jag har...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
12 338

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka