Infektion i bukspottskorteln

N

Ninja

Min hund var i onsdags morse inte sig sjalv sa jag bokade tid hos veterinaren. Det visade sig att hon hade en infektion i bukspottskorteln. Hon fick stanna kvar pa veterinar kliniken. I fredags fick hon komma hem da aven om hennes varden fortfarande var hoga sa hade hon inte krakts eller haft nan diare som de annars kan fa. Igar var vi pa aterbesok och det lovar gott (hoppas hoppas...). Ska dit igen pa fredag for nytt blodprov.
Hon har fatt detta av att hon formodligen fatt i sig for fet mat som hon inte talt.
Ar det nan annan har som har eller har haft hund med samma problem?

Tacksam for all info!

Sv: Infektion i bukspottskorteln

Ingen som har nan erfarenhet av detta?

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: cassina
·
Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 150
Senast: Huggorm
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 270
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Svar
10
· Visningar
2 791

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka