A
acke
Blev det någon bebbe? Var det inte beräknat till 2/7, eller har jag helt fel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis till underverket, och vilken lite drömtjej sedan då !! Vill du får du gärna berätta lite om din förlossning!indyhope skrev:Hejsan!
Oh, jag är inte inne så ofta på buke, men nu såg jag denna tråd!!
Det blev en liten (nåja, 4060 gram och 52 cm lång) flicka den 11 juli klockan 05.09 efter en hemskt lång förlossning. Förlorade massor med blod (över 2 liter) och svimmade efteråt, men bebis mådde bra hela tiden.
Nu är hon lite drygt två månader och växer så det knakar. Sover hela nätterna från halv tio till sju!! (Peppar Peppar..) Liten lyxbebis med andra ord.
Det var gulligt att du tänkte på mig!!
Oooooooooo så skönt att höra !! Du är min hjälte!indyhope skrev:Jag sa redan samma dag som hon föddes att jag helt klart ville ha en till bebis och jag är inte ett dugg rädd även om förlossningen var lång. Jag slapp smärtan helt och hållet och somnade mellan varje krystvärk (som jag hade i fem timmar!!!!) och det var oerhört skönt att få göra det.
Förlorade blodet när jag sprack så mycket, men hade inga problem med såret efteråt när jag kom hem - inte ens när jag gick på toa för att göra nummer 2 vilket jag var totalt LIVRÄDD för innan.
Jobbar på nästa bebis...