Indy har köpt häst!

Indyhope

Trådstartare
Ja, det som jag aldrig trodde skulle hända igen hände i alla fall. Indy har köpt en ny häst. :angel: Det var väl ungefär det sista jag behövde, men ibland är man ju galen. Äh, man lever bara en gång. Eller?

Så här ser damen i fråga ut. Det är en fyraårig fölmärr. Har inte sett henne i verkligheten, så jag hoppas jag inte köper grisen i säcken. :crazy:
Jeanna.JPG

Sv: Indy har köpt häst!

haha... på dom bara!!!! så ska det se ut Indy.

Själv är jag på g att köpa nu när jag klarat b- tränar provet!!!!!!

Helt rätt! Man kan aldrig prova för många hästar.

Nää, precis! Look who's talking! ;)

Men det är som Solros säger - ibland bara MÅSTE man handla. I värsta fall får jag sälja bort några mindre roliga hästar (läs min WSB-märr - sugen någon?) om det visar sig att det är för många i ladan i höst. Men som sagt - det visar sig. I sommar kör vi på.

Märren är dräktig redan, så hingst behöver jag inte leta i år. :bump: Dessutom är hon dräktig med en av mina favoriter. :banana:

Nu är jag hemskt hemlig här med stammen och så. Men ni kan få gissa vem hon ser ut att vara efter. ;) Solros och Ghost är diskade i den här gissningsleken. :p

Förstapriset är ett gratis träningspass med ovan nämnda WSB-märr. Har man inte starka armar innan så har man det garanterat efteråt (inklusive träningsvärk á la Untersteiner efter Giant Diablos Elitloppsförsök). Se det som en ren bonus. ;) *Indy är så rolig idag*

Senast ändrad:

Detektiven via tycker att hon ser ut att vara efter Andover Hall. :angel:

Ska du inte köpa Offshore Dream avkomman, nu när du ändå är i köpartagen?

Ja, men du fuskade ju. :p Kom på mitt misstag efter mitt inlägg. Men grattis till träningspasset. ;)

Ja, nu har jag ju spenderbyxorna på mig. :p

Ja, men du fuskade ju. :p Kom på mitt misstag efter mitt inlägg. Men grattis till träningspasset. ;)

Ja, nu har jag ju spenderbyxorna på mig. :p

Jag tänkte skänka det till Naffa. Så kör jag vår egen WSB märr istället. Där får man inte ont i armarna. Vill du komma och prova?

Men vem är hon dräktig med då...

DET berättade du minsann inte innan du drog till stallet... :mad:;)

Hon är dräktig med S.J.'s Caviar. :bump:

Betäckte Gleipner med Mr Pine Chip förra året för att han är efter S.J.'s Caviar, men det strulade och hon blev aldrig dräktig. Så det känns kul att den här hästen är dräktig med just S.J.'s Caviar (vilket bidrog mycket till att jag ville ha märren).

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 873
Senast: Ajda
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 761
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka