nordiskridkonst
Trådstartare
Jag undrar om det finns firmor eller privatpersoner som man kan anlita för att köpa och frakta hem en hästtransport från England till Sverige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrar om det finns firmor eller privatpersoner som man kan anlita för att köpa och frakta hem en hästtransport från England till Sverige?
Jag hade velat kolla upp så att släpen uppfyller alla svenska krav från t.ex. bilprovningen. Men det har du kanske redan tänkt på?Jag undrar om det finns firmor eller privatpersoner som man kan anlita för att köpa och frakta hem en hästtransport från England till Sverige?
Det finns ju transportföretag som kör med biltransporter. Vissa av dom kan ta stora fordon som hästtransporter och husvagnar. Men det blir nog inte så billigt precis om man inte kan hitta någon annan som också vill ha transporterat något fordon samma sträcka.Jag undrar om det finns firmor eller privatpersoner som man kan anlita för att köpa och frakta hem en hästtransport från England till Sverige?
Antagligen för att det är myyyycket billigare där.Men varför?
Det var ju bra . Jag har bara tagit bil från USA för 10-15 år sedan och det var attans krångligt!Om släpet tidigare har varit registrerat i ett EU-land är det i normalfallet inga konstigheter med registreringen i Sverige. Man behöver registreringsbesiktiga, och man behöver ha det tidigare registreringsbeviset.
Om man nu får hit släpet innan England lämnar EU. För sedan lär det inte vara så enkelt längre.Det var ju bra . Jag har bara tagit bil från USA för 10-15 år sedan och det var attans krångligt!